וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: סנסוני וגנון חתמו לעונה נוספת

12.5.2011 / 15:53

בקבוצה החליטו להשאיר את הקשר הצרפתי, שהסכים לקיצוץ מסוים בחוזהו. גם המגן הוותיק ימשיך. הדובר סיים תפקידו

מכבי פתח תקוה סיכמה עם סבסטיאן סנסוני על חוזה לעונה הבאה. היו"ר משה זוארץ שוחח היום (חמישי) עם השחקן שמיוצג על ידי סוכן השחקנים גלעד קצב. השחקן הסכים לקיצוץ מסוים בחוזה שלו, מה שהוביל את הצדדים לחתימה על חוזה חדש. כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, בין שניים לשלושה זרים יעזבו את הקבוצה. נבוישה מרינקוביץ' ואיבן מאנצה קיבלו הודעה לחפש קבוצה אחרת. ג'ו ביזרה, כזכור, לא מוכן לקיצוץ בחוזה ולכן לא נראה שיישאר.

המגן הוותיק קובי גנון נפגש אף הוא עם זוארץ וסיכם על המשך דרכו במועדון. גנון אישר את הידיעה ואמר: "אני שמח להמשיך עונה נוספת במכבי פתח תקוה. אני נמצא במועדון הזה הרבה שנים והוא מהווה בית חם עבורי".

גם המגן אלירן דנין זומן לפגישה, זאת לאחר שהמשא ומתן עם טל מעבי לא הבשיל עדיין לכדי סיכום, אך הצדדים לא הגיעו להבנות ויערכו פגישה נוספת. יוסי אופיר יוזמן גם הוא בימים הקרובים וצפוי לחתום על חוזה לעונה נוספת. הדובר לירן זילברמן סיים את תפקידו במועדון לאחר פגישה עם היו"ר זוארץ. "אני מודה למכבי פתח תקוה על תקופה מרתקת ומאחל לה המון הצלחה בהמשך", אמר לאחר הפגישה.

אתמול פרסמנו כי מאמן מכבי תל אביב, מוטי איוניר, התעניין לפני מספר ימים בבלם מכבי פתח תקוה, ניצן דמארי. אתמול נפגש הבלם הצעיר עם נציגי קבוצתו הנוכחית, שהציעו לו חוזה ארוך טווח. עם זאת, הפרטים עדיין לא סוכמו ודמארי ייצא כעת לחופשה של שבוע וחצי, לאחריה ייפגשו הצדדים פעם נוספת.

דמארי אמנם סיים חוזה, אבל הוא מרגיש מחויב לפתח תקוה. הפגישה הנוספת עם זוארץ, שכזכור הבהיר לשחקן כי הוא מעוניין להחתימו על חוזה ארוך טווח לשלוש שנים, תכריע את עתידו במועדון. לאחרונה גם בית"ר ירושלים גילתה עניין בשחקן, אבל העסקה לא יצאה לפועל מסיבות שונות. גם לקשר רועי בקל יוצע לחתום על חוזה ארוך טווח.

עדכון ראשון: 10:33
עדכון אחרון: 15:53

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully