וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר: "עדיין אפשר לקחת אליפות"

חלוצה של הפועל ת"א חוגג עלייה לגמר הגביע, ומאמין בניסים. גוטמן: "זה היה המאני טיים". גילי ורמוט בספק לדרבי בשבת

ברני ארדוב

צילום ועריכה: נועם אשל

הפועל תל אביב שכחה הערב (רביעי) מהצרות שלה בליגה עם ניצחון 0:2 על עירוני קרית שמונה בחצי גמר גביע המדינה. האדומים, שהתרחקו משמעותית מהאליפות בעקבות התיקו מול נתניה בשבת, פיצו את אוהדיהם עם ניצחון מתוק באצטדיון רמת גן ששלח אותם לגמר חמישי בשש השנים האחרונות. לאחר 80 דקות משמימות בהן התקשתה להגיע למצבים שברה הדאבליסטית את הבצורת בדקה ה-80 עם שער נפלא של ערן זהבי, שכהרגלו התעלה ברגע הנכון, ובן שהר חתם את הניצחון עם השני בדקה ה-87.

אלפי פריטי מרצ'נדייס מזוייפים של הפועל תל אביב ומכבי חיפה נתפסו הערב באצטדיון, בפעילות משולבת של שני המועדונים ומחלק הונאה של משטרת ישראל משולב בבלשים פרטיים. שבעה דוכנים ושתי משאיות מלאות סחורה נתפסו ונלקחו לתחת המשטרה ברחוב שלמה.

עמרי קנדה: "קיבלנו סטירת לחי במאבק האליפות"

אלי גוטמן אמר בסיום: "זה היה קשה, ידענו שקרית שמונה יבואו מאורגנים, ובליגה לא ניצחנו אותם פעמיים. אבל זה היה המאני טיים. אחרי התיקו מול נתניה והמשחקים בפלייאוף שלא הברקנו בהם בלשון המעטה. אבל אני גאה בבחורים שלי, הם עברו עונה ארוכה, מתישה וטובה. בסוף נעשה סיכומים ואני מקווה שנסיים עם טעם טוב כמו שצריך".

"במחזורים האחרונים יש לנו ירידה טבעית", המשיך גוטמן. "בטיימינג לא טוב, אבל בגדול שיחקנו קמפיין נהדר בליגת האלופות ועוד יצאנו מאוכזבים. יש הרבה מה לומר על העונה, אבל יש לנו דרבי בשבת ואנחנו רוצים לסיים אותה כמו שצריך ולהמשיך קדימה".

חלוצה של הפועל תל אביב בן שהר, שכבש את השער השני, אמר: "מה שהיינו צריכים זה ניצחון ולא משנה איך. עשינו את זה מול קבוצה קשה, רצינו ורצנו היום הרבה מאוד והניצחון הגיע לנו. עכשיו הראש כבר בדרבי".

שהר נשאל לגבי היכולת הפחות טובה של האדומים בשבועות האחרונים, ואמר: "זה לא תירוץ אבל שיחקנו העונה קרוב ל-50 משחקים. המשחקים בליגת האלופות קשים, יש עייפות. בכל זאת ניצחנו קבוצה קשה ועלינו לגמר. אנחנו רוצים לזכות בתואר אחד לפחות. אבל אני מאמין שאפשר עדיין לקחת אליפות, יש נסים בכדורגל, אבל צריך ללכת צעד-צעד, קודם נעבור את הדרבי ואז נחשוב קדימה".

עמרי קנדה: "פתחנו לא כל כך טוב וקרית שמונה היתה ערוכה טקטית, אבל כדורגל משחקים שתי מחציות ואנחנו שמחים שהיינו טובים יותר בשניה. היה לנו מזל והרבה יכולת אישית, כל הכבוד לערן זהבי ולגילי ורמוט". על הקושי המנטלי לפני המשחק אמר מגן הפועל תל אביב: "היתה לנו עונה מדהימה בליגת האלופות וקיבלנו סטירת לחי במאבק האליפות. היה קשה לבוא למשחק הזה אבל זה עדיין לא אבוד ואנחנו נמשיך להאמין עד לדקה האחרונה, נעשה הכל כדי לשמח את האוהדים בדרבי".

בסיום המשחק התלונן גילי ורמוט על כאבים עזים בבטן. ורמוט הסובל מבקע אמר: "אני לא יודע אם אוכל לשחק בשבת, הצוות המקצועי לוחץ עליי ואחרי שאתייעץ עם הצוות הרפואי אדע אם אהיה כשיר לדרבי". בכל מקרה, גם אם ורמוט ישותף בדרבי הוא לא צפוי לשחק נגד עירוני קרית שמונה במחזור האחרון בגלל הבקע.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

שכטר מחכה להאנובר

בהפועל תל אביב ממשיכים לחשוב על העונה הבאה, כשאיתי שכטר וערן זהבי יעזבו בוודאות בסיום העונה. הקבוצה אמורה לקבל הלילה הצעה מקייזרסלאוטרן, שמוכנה על פי מקורבים לעסקה לשלם 2.5 מיליון יורו עבור שכטר.

למרות זאת, בסביבתו של החלוץ ימשיכו להמתין גם להצעה מהאנובר שצפויה להגיע בימים הקרובים, ולהציע סכומים דומים ואף גבוהים יותר.

גורמים באיטליה אישרו היום כי זהבי כבר חתום בפאלרמו לעונה הבאה, והפועל תל אביב אמורה לקבל 1.1 מיליון יורו על העברתו. הקשר, שאישר שפרטיו עם הקבוצה האיטלקית נסגרו, צפוי לחתום בקבוצה מסיציליה לחמש שנים.

רן בן שמעון: "העונה הזאת היתה כיף גדול"

מאמן עירוני קרית שמונה רן בן שמעון אמר בסיום המשחק: "הדברים שהכי מפחידים אותי זה שכשמשחקים טוב. היה חסר לנו קצת מכל דבר. קצת אומץ, קצת מזל, קצת החלטות נכונות בחלק הקדמי. כמו שהבעיטה הנדירה של ערן זהבי נכנסה, גם כמה שלנו היו יכולות להיכנס".

בן שמעון התייחס גם לעונה בכללותה, ואמר: "הגענו קצת עייפים לישורת האחרונה מבחינה מנטלית, אם היה לי סגל קצת יותר עמוק לא הייתי מתלונן. העונה הזאת הייתה כיף גדול. השחקנים עשו עונה יוצאת מהכלל טובה, לא רק בתוצאות. הם שיחקו כדורגל מדהים. יש לנו שני משחקים בליגה, וננסה להגיע דרכם לאירופה. השחקנים האלה ראויים לכל מילה טובה על מה שהם עשו".

הקשר אדריאן רוצ'ט הוסיף: "זה קצת מאכזב אותנו שאנחנו יוצאים כל הזמן רק עם המחמאות. אולי הגענו נאיבים היום, כי לא ניצלנו מצבים, והמספרת של זהבי עשתה את שלה. יש תחושת פספוס ענקית כי שיחקנו טוב מאוד, אני מקווה שנשאיר לעצמנו סיכוי לאירופה, יש לנו עוד שני משחקים בליגה ואנחנו באים במטרה לנצח אותם למרות שאנחנו נמצאים במשבר בחודש האחרון, ונקווה לסיים את העונה בטעם טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully