וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: ציון וייצמן ואלי כהן סיימו את הנתק

הדס גרינברג

11.5.2011 / 13:51

אחרי שלושה שבועות שלא דיברו ביניהם, התקיימה שיחה חיובית והמאמן אף עשוי להמשיך. עדיין לא ברור אם דודו גורש ימשיך

יושב ראש הפועל עכו, ציון וייצמן, ומאמן הקבוצה במהלך העונה, אלי כהן, סיימו את הנתק ביניהם. וייצמן וכהן ליבנו את המחלוקות ובכך סיימו את הנתק ששרר ביניהם בשלושת השבועות האחרונים. בעקבות השיחה החיובית בה דיברו השניים על הדברים שהפריעו לשניהם, ייתכן וזה יביא להמשך שיתוף הפעולה בעכו גם בעונה הבאה.

כזכור, בשבועות האחרונים השניים לא שוחחו והיה ביניהם נתק מוחלט שנגמר לאחר משחק הליגה האחרון באצטדיון גרין. הסובבים את השניים מעידים שהתקיימה שיחה מוצלחת וכי השניים פתחו דף חדש, והשאירו מאחוריהם את המחלוקות ואת הדם הרע. בתוך כך צפוי וייצמן להתחיל לשוחח עם השחקנים באשר לעונה הבאה. המהלך הזה יקרה במסגרת הגעתם של השחקנים שייקחו את משכורותיהם.

עתידו של דודו גורש עדיין אינו ידוע. מצד אחד, במכבי תל אביב ירדו מאופציית גורש אך הוא עדיין מבוקש בהפועל באר שבע. במידה והקבוצה של ניר קלינגר תעדיף ללכת על שוער זר, יישאר גורש בעכו. יש לציין כי אם אלי כהן יישאר בעכו, המהלך הזה יביא להישארות של שחקנים רבים בקבוצה לאור ההערכה הרבה שיש לשחקנים כלפיו. סוכנו של רועי דיין, גלעד קצב, מחפש לחלוץ קבוצה בחו"ל. בין הליגות שנמצאות על הפרק: בלגיה, סקוטלנד והולנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully