וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר התעניין בניצן דמארי, הבלם עדיין לא חתם

11.5.2011 / 20:52

שחקן מכבי פתח תקוה נפגש עם ראשי המלאבסים וקיבל הצעה לחוזה ארוך טווח. פגישה נוספת ומכריעה צפויה בעוד כשבועיים

מאמן מכבי תל אביב, מוטי איוניר, התעניין לפני מספר ימים בבלם מכבי פתח תקוה, ניצן דמארי. הערב (רביעי) נפגש הבלם הצעיר עם נציגי קבוצתו הנוכחית, שהציעו לו חוזה ארוך טווח. עם זאת, הפרטים עדיין לא סוכמו ודמארי ייצא כעת לחופשה של שבוע וחצי, לאחריה ייפגשו הצדדים פעם נוספת.

דמארי אמנם סיים חוזה, אבל הוא מרגיש מחויב לפתח תקוה. הפגישה הנוספת עם היו"ר משה זוארץ, שכזכור הבהיר לשחקן כי הוא מעוניין להחתימו על חוזה ארוך טווח לשלוש שנים, תכריע את עתידו במועדון. לאחרונה גם בית"ר ירושלים גילתה עניין בשחקן, אבל העסקה לא יצאה לפועל מסיבות שונות. גם לקשר רועי בקל יוצע לחתום על חוזה ארוך טווח.

הקשר סבסטיאן סנסוני יישאר רק אם יסכים לקצץ אחוזים גבוהים מהחוזה שלו. בגלל שהמשא ומתן עם טל מעבי עדיין לא התקדם והוא מחזיק בהצעה מקפריסין, ייתכן שפתח תקוה תשקול שוב להשאיר את אלירן דנין או קובי גנון. אם דנין יישאר, הוא יתבקש לקצץ בחוזה. אסי משיח עשוי לעזוב את הקבוצה יחד עם איבן מאנצה ונבוישה מרינקוביץ'. בהתאם לפרסום לפני כשבועיים לגבי מיכאל זנדברג ומוראד אבו ענזה, השניים קיבל הודעה כי הם יכולים לחפש קבוצה. אורי אוזן שסיכם לשנתיים נוספות בקבוצה ימשיך.

בעניין המאמן, אין כל חדש. מאמן נס ציונה רפי כהן ומאמן אלקי לרנקה יצחק שום, הוזכרו כמועמדים להגיע, אבל בינתיים אין כל התקדמות לגבי אחד מהם. במועדון היו רוצים להחתים מאמן בכיר ואם אחד המאמנים ייפלט מהקבוצות הגדולות, יפנו אליו. כרגע, אלישע לוי ורן בן שמעון, שהם שמות שמקובלים על כל המערכת, אמורים להמשיך בקבוצות שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully