וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: בסוף פלורידה הגיעה להאלאדיי

11.5.2011 / 10:16

דואל המגישים בין ג'וש ג'ונסון להאלאדיי הבטיח וקיים ב-1:2 של המארלינס על פילדלפיה. קליבלנד עברה את טמפה ביי

ג'וש ג'ונסון עם גבי סאנצ'ז על ספסל פלורידה מארלינס. Alan Diaz, AP
לא השיג את הניצחון, אבל המארלינס כן. ג'ונסון עם גבי סאנצ'ז ברגע אינטימי/AP, Alan Diaz

הדואל בין ג'וש ג'ונסון לרוי האלאדיי הבטיח לא מעט וגם קיים. האס של פלורידה התמודד עם הג'וקר של פילדלפיה ובסופו של יום סייע למארלינס לנצח 1:2, אף שלא הוא רשם את הניצחון האישי. ג'ונסון הגיש שבעה אינינגים וסילק שבעה חובטים בסטרייקאאוט, כשהאלאדיי, שנחל את ההפסד, סיים משחק מלא של שמונה ותשעה. הומר שמיני העונה לריאן הווארד בפילדלפיה.

ב-AL, קליבלנד ממשיכה במסע ההצלחה שלה, הפעם עם 4:5 על טמפה ביי בזכות הולכה שסחט מייקל ברנטלי מקייל פרנסוורת' על בסיסים מלאים. פרדי גארסיה הגיש שישה אינינגים סולידיים ועזר לניו יורק יאנקיז לנצח את קנזס סיטי 1:3. אדריאן גונזאלס חבט לשני הומרים, אבל יכולת לא טובה של האס של בוסטון ג'ון לסטר השאירה את טורונטו במשחק, ובאינינג העשירי ניצחו הבלו ג'ייז 6:7 בזכות חבטת הקרבה של דייויד קופר, שקודם לכן רשם הומר ראשון במייג'ורס.

טקסס גברה על אוקלנד 2:7, לוס אנג'לס איינג'לס ניצחה את שיקגו וייט סוקס 2:6, דטרויט עברה את מינסוטה 2:10 ובולטימור עברה לאחר 13 אינינגים את סיאטל 6:7.

הומראן ושלוש הכנסות רצים של ג'ייסון וורת' סייעו לוושינגטון לנצח 6:7 את אטלנטה, שאיבדה את ג'ייסון הייווארד בגלל פציעה בכתף. לוס אנג'לס דודג'רס מחצה את פיטסבורג 3:10. כריס קרפנטר וסנט לואיס גברו על שיקגו קאבס 4:6, סינסינטי ממשיכה להיצמד לקרדינלס עם 3:7 על יוסטון, מילווקי עברה את סן דייגו 6:8, ניו יורק מטס ניצחה את קולורדו וסן פרנסיסקו גברה על אריזונה 0:1.

מייקל ברנטלי שחקן קליבלנד אינדיאנס עם קרלוס סנטנה ועם אורלנדו קבררה לאחר ניצחון על טמפה ביי רייז. בייסבול, AP
הכל הולך בכיוון שלהם. האינדיאנס חוגגים/AP, בייסבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully