וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולסי פרי: "אין פה אדם ראוי יותר משמעון"

10.5.2011 / 22:03

כוכב מכבי ת"א בעבר עשה כבוד ליו"ר המיתולוגי על קבלת פרס ישראל. קופל: "כבוד לכדורסל". ברודי: "לא היו מחשבות שניות"

מגד גוזני

צילום וידאו: קובי אליהו
עריכת וידאו: יותם בן-דוד

שבוע מרגש במיוחד עבר על שמעון מזרחי. יו"ר מכבי תל אביב רק חזר מברצלונה, שם שהה עם קבוצתו במהלך הפיינל פור, בו נאבקו הצהובים על גביע היורוליג, והערב (שלישי) הגיע מזרחי לבניניי האומה בירושלים, שם זכה לכבוד גדול מהמדינה שהוקירה את פועלו, והעניקה לו את פרס ישראל בתחום תרבות הגוף והספורט.

היו"ר המיתולוגי של מכבי תל אביב זכה למספר אנשים שהגיעו בכדי לכבד ולהוקיר את פועלו. אחד מהם, טל ברודי, כבר זכה בפרס בעבר, והיה מחברי הועדה שבחרה במזרחי. "אני בא לפה מ-1980, מאז שאני קיבלתי את פרס ישראל, הפעם הראשונה בה הוענק הפרס לספורטאי", אמר ברודי הנרגש. "עכשיו יוצא שהיה שחקן ששיחק במכבי וקיבל את הפרס, היה מאמן שאימן במכבי וקיבל את הפרס- רלף קליין- ועכשיו הוא ניתן למישהו מאחורי הקלעים". העובדה כי ברודי עמד בראש הצוות שבחר במזרחי לקבלת הפרס גררה לא מעט טענות מצד אנשים רבים, ואף הוגשה עתירה לבג"צ שקראה לבטל את קבלת הפרס, עתירה שלבסוף לא נתקבלה. "לא היו לי מחשבות שניות", אמר ברודי. "זה סתם וזה חבל שהוגשה העתירה לבית המשפט, וגזר הדין אומר הכל".

מאמן מכבי תל אביב הנוכחי, דיוויד בלאט הרעיף שבחים על היו"ר שלו, ואמר: "באנו לכבד את שמעון שכל כך מגיע לו". על הקולות שקראו לבטל את הזכייה אמר המאמן: "כאב לי על העתירה. זה מתאים לחלק מהאנשים שיש כאן במדינה". כוכב עבר נוסף של הקבוצה שהגיע לכבד את מזרחי היה אולסי פרי, שהתקשה להסתיר את רגשותיו: "זה רגע מאוד מרגש עבורי. אין במדינה אדם ראוי יותר משמעון, על מה שהוא עשה עבור הספורט ועבור הכדורסל".

גם יו"ר מנהלת ליגת העל בכדורסל, אבנר קופל הגיע לירושלים ואמר לאחר קבלת הפרס: "זה כבוד לכדורסל, לליגה ולאיגוד". על העתירה שהוגשה כנגד הגשת הפרס למזרחי, אמר קופל: "זה לא במקום. אני חושב שזה די רדוד היה ללכת למקומות האלה, ומגיע לאיש. כולנו שמחים על קבלת הפרס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully