וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקאוטים מהולנד התעניינו בפיטר מסיללה

9.5.2011 / 13:08

ההולנדים צפו במגן חיפה בבלומפילד והתרשמו גם מליאור רפאלוב. אלישע לוי לשחקנים: "כל אחד היה רוצה להתחלף איתנו"

סקאוטים מהולנד הגיעו בסוף השבוע לבלומפילד כדי לצפות בפיטר מסיללה, ששיחק 90 דקות מול מכבי תל אביב, ומאוחר יותר יצרו קשר עם נציגיו וביררו פרטים לגביו. הסקאוטים התרשמו גם מליאור רפאלוב. ככל הידוע, אלה הגיעו בתיווך אנשי קשר בישראל וייתכן שיפנו לאחד השחקנים בהמשך. הסקואטים קשורים לאחד המועדנים בהולנד, ככל הנראה מויטסה או מטוונטה. מסיללה, כזכור, מחזיק בהצעה גם מקרדיף של דקל קינן, שביום שישי תפתח את משחקי הפלייאוף העליון במשחק מול רדינג. נראה כי עד משחק הגומלין שלה, קרדיף לא תחדש את המגעים לגבי השחקן, כמו גם לגבי תומר חמד בו התעניינה לאחרונה.

אימון הקבוצה נפתח הבוקר (שני) מעט מאוחר מהרגיל בעקבות התכנסות שחקני הקבוצה במועדון בכפר גלים, לקראת הצפירה שנשמעה ברחבי המדינה לרגל יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל. מחר תגביר הקבוצה את ההכנות שלה לקראת המשחק ביום רביעי מול מכבי נתניה, שעשוי להבטיח לה את הכרטיס לגמר גביע המדינה. היום תרגל אלישע לוי את ההרכב שניצח את מכבי תל אביב, מלבד אייל משומר שנטש את האימון בגלל עומס ובמקומו תורגל שי מימון. "כל אחד היה רוצה להתחלף איתנו ולהיות במצב הזה", אמר המאמן לשחקנים. "אנחנו חייבים לבוא למשחק מוכנים, בשיא הכוח. אחרי זה יהיה לנו מספיק זמן להתאושש". מאוחר יותר הוסיף המאמן: "תשמרו על עצמכם ואל 'תחגגו' יותר מדי ביום העצמאות".

"כולם מכירים את המאזן שלנו מול מכבי נתניה בשנים האחרונות, אבל בשביל לשמור על סיכוי לדאבל נצטרך לנצח", אמר שחקן בקבוצה עוד לפני האימון. "מדובר בקבוצה היחידה שלא הפסידה במשחקי הפלייאוף ולא נוצחה בקרית אליעזר ובלומפילד. לכולם ברור שההתקפה שלה היא נקודת המפתח. נצטרך ללחוץ אותם מתחילת המשחק".

עד סוף השבוע הבא יחליט המועדון לגבי עתידו של הקשר הליטאי מרטינס דפקוס, שהגיע בהמלצת ריימונדס ז'אוטאוטאס והחל להתאמן בקובצה הבוגרת. השחקן מותיר רושם טוב באימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully