וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוער נבחרת אלבניה בדרך להפועל באר שבע

9.5.2011 / 11:28

אריאן בקאי (35) ששיחק בקפריסין יגיע להתרשמות בימים הקרובים ועשוי לחתום. חלוץ ארגנטינאי נחת למבחנים

שוער נבחרת אלבניה, אריאן בקאי (35), מנהל משא ומתן עם הפועל באר שבע וצפוי לנחות בתוך ימים להתרשמות בקבוצה. גורם בקבוצה אמר היום כי בקאי מועמד לחתום בתוך ימים במועדון, בכפוף למשא ומתן עימו. כזכור, בימים האחרונים ניהלה הקבוצה משא ומתן עם השוער המקדוני אדין נורדינוסקי והיא מחפשת שחקן שיוכל להחליף את אוהד כהן. המו"מ עם דודו גורש הופסק בשל פערים כספיים.

בקאי, לו 43 הופעות בנבחרת ארצו, שיחק ב-14 השנים האחרונות ביוון (אופי כרתים ויוניקוס) וקפריסין. ב-2006 הוא חתם באנורתוזיס והעביר בשורותיה ארבע עונות לפני ששוחרר בקיץ והצטרף לאולימפיאקוס ניקוסיה בה מיעט לשחק. בינואר עבר בקאי לארמיס ארדיפו ועזר לה לשרוד בליגה. המאמן ניר קלינגר, שמכיר את השוער מימיו כמאמן בקפריסין, ניהל בימים האחרונים משא ומתן להבאת השחקן לארץ. אגב, בנוסף לשוער וחלוץ, קלינגר מחפש גם מגן ימני זר.

הבוקר הודיע המועדון כי החלוץ היהודי הארגנטינאי קורנל אסטבן לאנדרו נחת למבחנים בקבוצה. החלוץ הספיק להיפצע באימון הראשון שלו בקבוצה ולא נראה שיוחתם. בימים האחרונים נוצר קשר עם קשר הפועל עכו, מהראן ראדי, שמבוקש מאוד בבירת הנגב. אם השחקן ירצה להגיע לבאר שבע, ייתכן מאוד שתיערך פגישה בנושא. ראדי מחזיק גם בהצעות אחרות מליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully