וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: תראו מי קפץ לבקר

9.5.2011 / 10:21

דרק ג'יטר הוותיק רשם שני הומרים ראשונים העונה וסייע ליאנקיז לנצח בטקסס 5:12. ניצחון 1,000 למייק סושה באיינג'לס

דרק ג'יטר שחקן ניו יורק יאנקיז. Matt Strasen, AP
עוד כוחו במותניו ובמחבטו. ג'יטר/AP, Matt Strasen

דרק ג'יטר הוא כבר לא מה שהיה, אבל השורטסטופ הוותיק של ניו יורק יאנקיז חיכה לרגע הנכון כדי להראות שהוא עדיין כאן. ג'יטר חבט אמש (ראשון) לשני הומראנס בניצחון 5:12 על טקסס, כשהוא מסייע לפסים להתגבר על פיגור מוקדם 0:4 ולהעניק לסי סי סבאת'יה ניצחון למרות הופעה בינונית. גם פרנסיסקו סרוולי, התופס המחליף, חגג במשחק הזה עם גראנד סלאם, כשקרטיס גרנדרסון ומארק טשיירה משתתפים בהילולה עם הומר משלהם.

באנהיים, תצוגת בולפן עלובה הפכה את המשחק פעמיים בסיבובי הסיום, כשג'ורדן וולדן שומר על הניצחון של האיינג'לס 5:6 על האינדיאנס. השמחה האמיתית בסיום הייתה של מאמן המלאכים מייק סושה, שחגג ניצחון 1,000 באנהיים.

בוסטון התגברה על פיגור מוקדם 3:0 כדי לנצח 5:9 את מינסוטה. דטרויט ניצחה בטורונטו 2:5, טמפה ביי ממשיכה במסע הניצחונות עם 3:5 וסוויפ בבולטימור. אוקלנד גברה על קנזס סיטי 2:5 ושיקגו וייט סוקס הכניעה בתוצאה זהה את סיאטל.

ב-NL, ריאן ווגלסונג הגיש שישה אינינגים ושליש ב-0:3 של סן פרנסיסקו על קולורדו וסגר סוויפ מרשים בסדרה עבור הג'איינטס. כעת סן פרנסיסקו רחוקה משחק אחד בלבד מקולורדו. פלורידה השאירה את וושינגטון על האפס עם ניצחון 0:8. אטלנטה גברה בפילדלפיה על הפיליז 2:5, הדודג'רס ניצחו את המטס 2:4 עם הומר של אנדרה אית'ייר, פיטסבורג גברה על יוסטון 4:5, סן דייגו עברה את אריזונה 3:4, סנט לואיס הכניעה את מילווקי 1:3 וסינסינטי התאוששה וניצחה את שיקגו קאבס 0:2.

מייק סושה מאמן לוס אנג'לס איינג'לס חוגג עם השחקנים. Alex Gallardo, AP
יש כבוד. סושה/AP, Alex Gallardo

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully