וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן לשחקנים: "ברגעים כאלה אסור לאבד ריכוז"

מאמן הפועל ת"א התייחס לשוויון של נתניה: "מישהו היה צריך לספוג צהוב בשביל הקבוצה". עמרי קנדה יועמד לדין משמעתי

הפועל תל אביב שבה להתאמן היום (ראשון) בתחושות קשות בעקבות ה-2:2 הביתי עם מכבי נתניה, שככל הנראה חיסל את סיכויי האדומים לשמור על תואר האליפות. נראה כי האכזבה הקשה אתמול עדיין מלווה את השחקנים כשבאימון נשמעו חילופי האשמות בין כמה מהם ובמיוחד על השער השוויון של מכבי נתניה. את מירב האש ספג המגן דדי בן דיין, שלטענת רבים בקבוצה היה האשם העיקרי בשער שאולי חרץ את גורל האליפות העונה.

אלי גוטמן ויוסי אבוקסיס ערכו אסיפת קבוצה על כר הדשא בה ניסו להרגיע את הרוחות בקבוצה, אך גם הבהירו שיש דברים שלא יעברו עליהם בשתיקה: "הבאתם אתמול הרבה הקרבה ונלחמתם, ועל זה מגיע לכם כל הכבוד. אני גאה שהצלחתם להפוך את התוצאה. חבל על שער השוויון כי ברגעים כאלה לשחקנים אסור לאבד את הריכוז ומישהו היה אפילו צריך לספוג צהוב בשביל הקבוצה", אמר גוטמן לשחקנים.

"היו גם דברים אתמול שחייבים להיפסק", המשיך גוטמן כשהוא מתכוון בעיקר לעימותים על הכדורים החופשיים בין ערן זהבי, טוטו תמוז ושי אבוטבול. "לא יכול להיות שיהיו ויכוחים וחילופי דברים בין שחקנים על כדורים חופשיים, זה לא יעבור לסדר היום יותר. אלו דברים שאף פעם לא אפיינו את הקבוצה. מהיום רק יוסי ואני נחליט מי לוקח את הבעיטות החופשיות".

לסיום התייחס המאמן למשחק חצי גמר גביע המדינה מול קרית שמונה ביום רביעי: "עכשיו צריך לשים את הכל בצד ולהתרכז במשחק ברביעי. כל שחקן חולם על המעמדים האלה ואנחנו חייבים לייצג את המועדון בדרך הטובה ביותר".

מחר תגביר הפועל את ההכנות לחצי הגמר. גוטמן רוצה לראות את גילי ורמוט, שסובל מבקע, פותח במשחק, אך זה תלוי איך הקשר ירגיש. עוד שינוי שייאלץ גוטמן לעשות הוא החזרתו של הקפטן וואליד באדיר להרכב על חשבון מריו פצ'אלקה הפצוע. למרות היכולת הטובה של מהראן לאלה מאז שחזר מפציעה, לא נראה כרגע שגוטמן מתכנן שינויים נוספים בהרכב. בהפועל החליטו שלא להגיב להחלטת ההתאחדות לקיים את משחק הדרבי בליגה ביום שבת, יומיים לפני משחקה של מכבי חיפה מול עירוני קרית שמונה.

בנושא אחר. עמרי קנדה יזומן במהלך השבוע לבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל ועשוי לשלם על כך ביוקר. הסיבה, לדברי גורמים בהתאחדות, נעוצה ב"ביזוי מוסד הבוררות של ההתאחדות לכדורגל". ככל הידוע, מדובר בחוב כספי של קנדה לסוכן השחקנים עידן כסיף, שייצג אותו בעבר וזכה בתביעת בוררות שהגיש נגד השחקן. גורם בהתאחדות לכדורגל אישר: "ההתאחדות אוכפת את החלטות המוסד לבוררות. לא ניתן שיבזו את החלטותיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully