וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפוד: "שמי שהספיד אותנו יידע: אשקלון חיה ונושמת"

הדס גרינברג

8.5.2011 / 10:05

המאמן מרוצה שקבוצתו חזרה מפיגור לניצחון על סכנין: "זה היה משחק של להיות או לחדול". מחפוד והקבוצה לדין בהתאחדות

בהפועל אשקלון מרוצים מאוד מהניצחון אתמול (שבת) על בני סכנין 1:2. העובדה שהקבוצה כבר הייתה בפיגור ושבה ממנו לניצחון, מחדירה הרבה אמונה בקרב אנשי המועדון לקראת שני המחזורים האחרונים באשר להישארות בליגה. נכון לעכשיו אשקלון במרחק של נקודה מהקבוצה שתלך למבחנים ושתי נקודות מהבטחת הישארות בליגה.

מאמן הקבוצה אלי מחפוד התייחס לניצחון החשוב אמש ואמר לוואלה! ספורט: "מבחינתנו המשחק הזה היה להיות או לחדול. אם לא היינו מנצחים גם תיקו הייתה יכולה להיות אשליה, אבל לאור התוצאות האחרות הכל נפתח. אנחנו נקודה ממבחנים ושתי נקודות מהשארות ליגה, חוץ מבית"ר ירושלים כולם בבלגן. נשארו שני מחזורים ואנחנו תלויים גם בעצמינו וגם בתוצאות אחרות".

מחפוד שהורחק במהלך המשחק התייחס להרחקתו ואמר "באתי לקוון ואמרתי לו 'איך לא ראית שלא היה פנדל'. אחר כך הוא החליט להרחיק אותי. זה נכון שבכל החצי הראשון רטנתי בקשר לפנדל אבל לא העלבתי אותו".

המאמן התייחס לסיכויים להישאר בליגה: "הראינו אופי כשהיינו בפיגור ולמרות הפנדל השנוי במחלוקת התעלינו. אם כולם הספידו אותנו בשבוע שעבר, אז שכולם ידעו שאשקלון חיה ונושמת. נקווה שנישאר בליגה". החלוץ אושרי גיטא שהורחק אתמול, ייעדר מהמחזור הקרוב.

ההתאחדות לכדורגל הודיעה כי אשקלון תעמוד לדין בגין אי קיום חובות הקבוצה הביתית וכן התנהגות בלתי הולמת. המנכ"ל צ'יקו מגיה והמאמן אלי מחפוד יעמדו גם הם לדין בגין העלבת שופט. גם מאמן סכנין שלומי דורה יעמוד לדין בגלל אותה סיבה. הדיון יתקיים ביום חמישי בשעה 17:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully