וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "המטרה היא לחגוג עם הגביע ביום העצמאות"

גיא גודס מודע לסוגיית יום הזיכרון ("אם ננצח, לא נחגוג בחדר הלבשה"), ויודע: "אנחנו ראויים לגמר, אך מול פאו זה סיפור אחר"

גיא גודס נראה דרוך בימים אלה. עוזר מאמן מכבי תל אביב, יד ימינו של דייויד בלאט, אמון על עבודת הסקאוטינג הבלתי פוסקת על היריבות, פעיל מאוד בשיחות אישיות עם השחקנים, והיום (ראשון), מספר שעות לפני המשחק הגדול מול פנאתינייקוס, הוא יודע שעל ההצלחה הגדולה של הצהובים אחראי גם הצוות המקצועי, ש"עובד ביחד ומתפקד בצורה משותפת בדיוק כמו השחקנים על הפרקט".

"הגיע לנו להיות בגמר, אבל עכשיו מול פנא זה סיפור אחר", אומר גודס בראיון לוואלה! ספורט. "יש לנו הרבה מאוד ביטחון, ואנחנו יודעים מה אנחנו רוצים לעשות".

גודס סיפר על תחושותיו האישיות. "התחושות הן טובות מן הסתם", אומר גודס, ששימש גם כעוזרו של צביקה שרף בקבוצה שהפסידה בגמר לצסק"א, "לעומת הקבוצה הקודמת שהייתי איתה, הפעם יש לנו כלים יותר טובים, וזאת למרות שגם אז צסק"א הייתה עדיפה עלינו בגמר".

"דיברנו לפני הפיינל פור על כך שהפעם אין קבוצה פייביורטית, שהיא מעל כולן. כל הקבוצות שוות", סבור גודס. "פנא היא קבוצה טובה, אבל היא לא בהרבה מעל כולם, כך שזה מעניק תקווה. במשחק הגמר צריך לשים את הכל על המגרש. זו תהיה רמה אחרת לגמרי מחצי הגמר, כי לפנא יש המון ניסיון. אחרי הכל, זו קבוצה של אוברדוביץ'. זה דבר שמשחק תפקיד במעמדים האלו".

עם זאת, גודס מדגיש ש"גם לנו יש ניסיון ונעשה את המקסימום להביא את הגביע לתל אביב כי זו המטרה - להגיע ביום העצמאות עם הגביע ולעשות חגיגות".

גודס שיתף פעולה עם צביקה שרף בפיינל פור במדריד לפני שלוש שנים. "זה היה שונה אז", משחזר גודס. "כי מול סיינה התחלנו בפיגור גדול, וניצחנו ברבע האחרון. העונה באנו במצב שונה: הגענו לכאן עם הרבה ביטחון, שיחקנו יפה ועשינו דברים יפים בכל השלבים. היינו במקומות ראשונים בקטגוריות. אנחנו מודעים לחוזק שלנו - אנחנו לא מפחדים מאף אחד ומסתכלים לכולם בעיניים, וגדלנו מקטן לגדול העונה, כמו תינוק".

לגבי סוגיית ערב יום הזיכרון אומר גודס כי "אנחנו לא משחקים ביום הזיכרון כי לא ניכנס לשם. במידה שזוכים - דיברנו עם כולם, וכולם מודעים - נעשה את מה שצריך, לא נעשה שמחה גדולה מדי בחדר ההלבשה. אם נזכה, כשנחזור לארץ יהיה לנו את כל הזמן שבעולם לעשות את מה שצריך, ביום העצמאות. אין בכוונת אף אחד לחגוג ביום חשוב כל כך לכולנו, כולנו מכבדים את יום הזיכרון".

גודס מספר על שיתוף הפעולה עם דייויד בלאט. "אנחו עובדים ביחד כל הצוות. אין אצלנו מעמדות", אומר העזור, "כולם זה צוות של מאמנים, וכל אחד תורם ונותן את מה שהוא יכול. אנחנו בונים אסטרטגיה ביחד, שבראשה עומד דייויד, והוא בסופו של דבר עושה את הדברים בפרונט. בסך הכל זו עונה ארוכה וצריך לדבר עם שחקנים, אי אפשר שכל הזמן רק המאמן הראשי יעשה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully