וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: "חצי מדינה רוצה שנרד, למה נעים לא נשאר?"

8.5.2011 / 10:42

אווירה קשה בקבוצה. שחקן: "גילי לנדאו לא אשם במצב. רק שלא נשלם ביוקר". האבסורד: למאמן לשעבר הובטח מענק ההישארות

אחרי ההפסד המביש להפועל רמת גן הפועל פתח תקוה עדיין רחוקה מלהישאר בליגת העל, אבל אם לשפוט על פי מה שהתרחש השבוע נראה כי במועדון לא האמינו שהקבוצה עשויה להסתבך כל כך בתחתית. "לא ידענו שזה יהיה המצב. הסתבכנו חזק ולא ברור איך יוצאים מהמצב הזה", אמרו במועדון, שם סיפרו כי בימים האחרונים הובטח למאמן לשעבר, יובל נעים, מענק הישארות, כנראה מתוך אמונה עיוורת שהקבוצה תבטיח השבוע את הישארותה. יש לציין כי במועדון לא מפנים אצבע מאשימה לגילי לנדאו, שצריך להתמודד עם המשבר שעברה הקבוצה לאחרונה בתקופה קצרה. "לא ברור מה הם חשבו, שמאמן חדש הוא קוסם?", הוסיף אחד השחקנים. "אפשר לשנות מערך, אבל לא את התחושות מסביב".

העימות בין אוהדי הקבוצה לתומר סיני עלה אתמול מדרגה, כשבשעות הערב ניסו גורמים בחוג האוהדים לארגן מחאה באימון הפועל פתח תקוה. "זה לא הזמן למחאות", אמרו בקבוצה. "אנחנו צריכים את האוהדים איתנו וחשוב שהם יהיו איתנו ברגעים הקשים". בשבוע הבא תארח הקבוצה את מ.ס אשדוד, שחייבת להשיג לפחות נקודה כדי להבטיח הישארות. אם פתח תקוה לא תנצח וסכנין לא תמעד מול רמת גן, הסיכויים שלה להבטיח את ההישארות במחזור האחרון, ללא מבחנים, יהיו נמוכים מאוד.

שחקן בקבוצה אמר: "לא האמנו שנגיד את זה לפני חודשיים, אבל נוצרה תחושה כאילו חצי מדינה רוצה שנרד ליגה, כנראה בגלל מה שעבר עלינו בתקופה האחרונה והפיטורים של יובל. איך לא חשבו להשאיר אותו אחרי סדרה של שבעה ניצחונות בית רצופים? זאת הייתה טעות שעשויה לעלות למועדון ביוקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully