וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הראינו לכולם שהאליפות עוברת דרך מכבי נתניה"

הדס גרינברג

8.5.2011 / 10:07

השחקנים של עטר מרוצים מהתיקו נגד הפועל ת"א וכועסים על היריבה: "לא ספרו אותנו ובסוף בגללנו איבדו את האליפות"

במכבי נתניה הביעו סיפוק רב מה-2:2 שהשיגה הקבוצה נגד הפועל תל אביב בבלומפילד אתמול (שבת). אחרי שלפני שבועיים הם ניצחו את מכבי חיפה 1:2 בקרית אליעזר, אתמול תקעו ראובן עטר ושחקניו מקל גם בגלגלי האלופה המכהנת ורשמו את המשחק ה-16 שלהם בכל המסגרות ללא הפסד.

שחקני הקבוצה היו מאושרים בעיקר בגלל שלטענתם בהפועל תל אביב "לא ספרו" אותם. אחד מהם אמר הבוקר: "הפועל זו חבורה של יהירים. דיברו על מכבי תל אביב ופתיחת רגליים כל השבוע ולא ספרו אותנו בכלל. עכשיו הם גילו שבגללנו הם איבדו את האליפות. קצת צניעות לא הייתה מזיקה להם. אחרי הניצחון על מכבי חיפה והתיקו מול הפועל הראינו לכולם שהאליפות עוברת דרך מכבי נתניה".

אחמד סבע וסרגיי טרטיאק קיבלו מחמאות גדולות על השערים שכבשו כמו גם טל מעבי, שבישל לטרטיאק את הגול השני. עוד נקודת אור הגיעה בדמותו של המגן הימני הצעיר, עמית שומוביץ', שערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת. שומוביץ' בן ה-18 מתאמן בחודש האחרון עם הקבוצה הבוגרת כמו עוד ארבעה שחקנים שעלו מהנוער.

לאור העובדה שהמגן הימני הקבוע אוראל דגני היה פצוע, ועל אף שלראובן עטר הייתה אפשרות לשלב את עדי נמני המנוסה יותר, המאמן לא היסס להעניק לשומוביץ' הצעיר את המקום בהרכב. כזכור, לפני שבוע ערך שחקן אחר – מתן בלסטרה בן ה-18 – בכורה בקבוצה הבוגרת כשנכנס כמחליף ב-3:3 נגד עירוני קרית שמונה.

היום יערכו השחקנים אימון שחרור ובעצם יחלו בהכנות למשחק חצי גמר הגביע נגד מכבי חיפה ביום רביעי. קרוב ל-7,000 אוהדי נתניה הבטיחו את מקומם באצטדיון רמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully