וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: נו היטר גם לג'סטין ורלאנדר

8.5.2011 / 9:32

המגיש של דטרויט רשם משחק שני בקריירה ללא חבטה ב-0:9 על טורונטו. הרצף של אנדרה אית'ייר נעצר על 30 משחקים

לפני ארבעה ימים בלבד רשם פרנסיסקו ליריאנו ממינסוטה טווינס את הנו-היטר הראשון לעונת 2011, וג'סטין ורלאנדר לקח את זה לתשומת לבו. המגיש של דטרויט הכניס הלילה לרזומה את המשחק השני שלו בקריירה ללא חבטת חובה ב-0:9 על טורונטו, כשהולכה אחת הפרידה בינו לבין משחק מושלם. הוא סילק ארבעה חובטים בסטרייקאאוט.

"הייתי הרבה יותר רגוע היום", אמר ורלאנדר, "יש אדרנלין, אי אפשר להימנע מזה, אבל הייתי בסיטואציה הזו ואין ספק שהפעם הייתי יותר רגוע מהפעם שעברה". הנו היטר הקודם שלו הגיע נגד מילווקי ב-2007.

אנדרה אית'ייר מלוס אנג'לס דודג'רס לא הצליח לרשום חבטה בהפסד קבוצתו 4:2 לניו יורק מטס, ובכך נעצר הרצף שלו על 30 משחקים. אחרי הולכה באינינג הראשון הוא חבט ל-0 מ-4. "העלייה האחרונה לצלחת הייתה קשה, רדפתי אחרי כדורים", הודה.

קייל קנדריק ופילדלפיה ניצחו את אטלנטה 0:3, כשריאן הווארד רושם הומראן שביעי העונה. שבעה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים של דניאל הדסון סייעו לאריזונה לגבור על סן דייגו 0:6. וושינגטון ניצחה במיאמי את פלורידה 2:5, שיקגו קאבס הפכה פיגור מול פרנסיסקו קורדרו וסינסינטי באינינג התשיעי לניצחון 2:3, סן פרנסיסקו עברה באותה תוצאה את קולורדו ומילווקי הכניעה בחוץ את סנט לואיס 0:4 עם שמונה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים של יובאני גאייארדו. פיטסבורג גברה על יוסטון 1:6.

ב-AL, בוסטון ניצחה את מינסוטה 0:4, בעוד טקסס ממגרת את היאנקיז 5:7. זה סייע לטמפה ביי להשוות את מאזנה לפסים, לאחר 2:8 בבולטימור. קליבלנד ניצחה באנהיים 3:4 את האיינג'לס, קנזס סיטי גברה באותה תוצאה על אוקלנד, שיקגו וייט סוקס עברה את סיאטל 0:6 עם שמונה ושישה של גאווין פלויד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully