וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "הפועל ת"א של אשתקד היא נחלת העבר"

אלי גוטמן מאוכזב אחרי ה-2:2 עם נתניה, תמוז: "היינו נאיביים". מריו פצ'אלקה ייעדר מחצי גמר הגביע. עטר: "זה הישג גדול"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל תל אביב שוב קרטעה הערב (שבת) והוכיחה שלא בטוח שהיא ראויה השנה לזכות באליפות, לאחר שסיימה ב-2:2 בלבד מול מכבי נתניה בבלומפילד, ששלח אותה לפער של ארבע נקודות ממכבי חיפה אחרי שהירוקים גברו 0:2 על מכבי תל אביב בהמשך הערב. טוטו תמוז כבש צמד תוך שלוש דקות וקבע מהפך (2:1), אבל אז האדומים שוב איבדו את היתרון. אם זה לא מספיק, הבלם המצוין מריו פצ'אלקה, שנפצע במהלך המשחק, סובל מקרע בשריר התאומים על פי האבחנה הראשונית, והוא ייעדר מחצי גמר הגביע ביום רביעי, מול קרית שמונה.

גוטמן: "זה כואב"

אלי גוטמן נראה די מיואש בסיום: "פתחנו יוצא מהכלל, לחצנו ושיחקנו מול קבוצה טובה שהוכיחה השנה מה היא שווה. לא הצלחנו להבקיע שערים, אבל במחצית השניה עלינו עם אותה נחישות. במתפרצת אחת, בחוסר תיאום בין ההגנה לשוער ספגנו שער. ביצעתי חילופים של ללכת על כל הקופה ומה שכואב לי שאנחנו מובילים 1:2 ואנחנו סופגים גול שעד עכשיו ואני לא מבין איך ספגנו אותו. זה כואב".

גוטמן הודה בסיום ש"זו לא אותה קבוצה של השנה שעברה, הפועל תל אביב של העונה שעברה היא נחלת העבר. הקבוצה של השנה היא שונה, ואין לי עניין לעשות השוואות. זה לא הזמן לדבר על זה, בסוף העונה אני אדבר. למרות זאת, אנחנו קבוצה שמתמודדת על האליפות, נמשיך ונתמודד ונראה מה יהיה במשחק הבא. יש לנו חצי גמר גביע וצריך להרים את הראש של השחקנים. מה שיהיה יהיה. לא עשינו את שלנו. אני מעדיף שמכבי תל אביב ינצחו, אבל כשאתה לא עושה את שלך, שב בשקט, לך הביתה ומה שיהיה, יהיה".

גם טוטו תמוז נראה מאוכזב מאוד בסיום: "אין הרבה מה להסביר, אנחנו מאוכזבים מאוד מהתוצאה. היתה הרבה נאיביות וחבל. נקווה מאוד שאלוהים יעזור לנו בהמשך. אני לא אוהב להיות תלוי באחרים, חבל שלא עשינו את העבודה שלנו היום. נראה מה יהיה הערב. אלו רגעים מכריעים ואסור לנו להירדם בהם, אבל אנחנו לא מוותרים ומסתכלים הלאה. אנחנו בנויים לאליפות ואנחנו קבוצה מצויינת, אבל זה חוסר ריכוז מה שקרה לנו במשחקים האחרונים, ואני מאמין שהכל עוד אפשרי".

מכירת הכרטיסים לדרבי בשבוע הבא תתחיל הערב ב-21:30 באתר "לאן".

"הקבוצה הולכת ונהנית ממה שאנחנו עושים"

מנגד, ראובן עטר שוב ראה את הקבוצה שלו גוזלת נקודות מהגדולות, ולמעשה נתניה יכולה להרגיש פספוס על זה שיצאה עם נקודה אחת בלבד. "זה הישג גדול", יודע עטר, "זה המשחק ה-16 שלנו ברציפות שאנחנו לא מפסידים בו, ואנחנו גם נראים טוב, למרות חיסרון של שלושה שחקנים וחצי. אני גאה בשחקנים על המחויבות, והיא מלווה אותנו עד הסוף. כל אחד סוגר את השחקן שלו, יוצאים מהר קדימה, יוזמים, מעזים ונותנים הנאה לקהל. אני גאה בשביל השחקנים.

"אני שמח מאוד שבפלייאוף העליון לקחנו חמש נקודות. הקבוצה הולכת ונהנית ממה שאנחנו עושים, ומשפרים את זה ממשחק למשחק. היתה הופעת בכורה היום של מגן ימני מהנוער, ולראות שהוא נדבק מהיתר זה מרגש. קצב האימון שלנו מאוד גבוה, ואנחנו בדרך כלל גוררים את היריבות לקצב מהיר. בקצב הזה אנחנו מצליחים למצוא את הפרצות אצל היריבה. אני מרוצה".

לגבי חצי גמר הגביע מול חיפה: "אנחנו באים טוב. תהיה איזושהי ירידה בעקבות חסרון של שחקנים, אבל חשוב שאנחנו מגיעים למשחק אחרי עוד יכולת טובה".

אחמד סבע: "יש לי שנתיים בליגת העל, וזו עונה מצוינת. אני שמח שאני נותן גולים ומוכיח את עצמי. הקבוצה שלנו נראית טוב, לוקחת נקודות מכל מקום ומשחקים כדורגל טוב. כל מי שעוקב אחרי נתניה, רואה קבוצה שמשחקת טוב ונותנת גולים. ניצחנו את חיפה, ובאנו גם היום לקחת את הניצחון. אני מקווה שיהיה לנו המשך טוב גם בגביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully