וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: נרים כוסית לחיימה

7.5.2011 / 11:25

חיימה גארסיה מסנט לואיס כמעט רשם משחק מושלם ב-0:6 על מילווקי. בוסטון ממשיכה להידרדר, אית'ייר הגדיל את הרצף

חיימה גארסיה, המגיש של סנט לואיס קרדינלס, מנסה לעשות השנה צעד נוסף לכיוון ההגדרה של "אס". הלילה, מול מילווקי, הוא גם כמעט נכנס להיסטוריה, כשלקח אתו משחק מושלם לתוך האינינג השמיני מול מילווקי. אלא שאז הוא הרשה שתי חבטות וסיים "רק" עם השתקה של מחבטי הברוורס המאכזבים, שצנחו למאזן 19:13 לאחר הפסד 6:0. גארסיה סיים עם תשעה אינינגים ושמונה סטרייקאאוטים בהופעה משובחת במיוחד.

קבוצה אחרת שמאכזבת מלבד מילווקי היא בוסטון, שרשמה את הפסדה השלישי ברציפות, 9:2 למינסוטה בפנוויי פארק. בואו נאמר זאת כך: ברגע שטים וייקפילד חוזר לרוטציה, ברור לך שמצב ההגשה לא טוב. הוא, אגב, צלח ארבעה אינינגים ושליש בלבד, בעוד סקוט בייקר ממינסוטה רושם שמונה אינינגים ושמונה סטרייקאאוטים.

טמפה ביי ממשיכה ביכולת הטובה, ובמיוחד אמורים הדברים לגבי המגיש ג'יימס שילדס שהעלה את משחקו מדרגה העונה. שילדס רשם שבעה אינינגים ושליש ב-2:6 בבולטימור, ולרייז מאזן 14:18 ב-AL מזרח, רק משחק אחד מאחורי ניו יורק יאנקיז, שניצחה בטקסס 1:4 בזכות שני הומרים של קרטיס גרנדרסון. טורונטו גברה על דטרויט 4:7, לוס אנג'לס איינג'לס ניצחה את קליבלנד 1:2, אוקלנד עברה את קנזס סיטי 2:3 וסיאטל גברה אף היא 2:3 על שיקגו וייט סוקס.

ב-NL, אנדרה אית'ייר המשיך עם רצף המשחקים עם חבטה, 30 במספר, בהפסד לוס אנג'לס דודג'רס 6:3 לניו יורק מטס. אייק דייויס, בעונה מצוינת במטס, רשם הומראן שביעי העונה. קליף לי מפילדלפיה סילק 16 חובטים בסטרייקאאוט בשבעה אינינגים של עבודה, אבל דרק לואו מאטלנטה רשם שישה אינינגים נקיים והוביל את קבוצתו לניצחון 0:5. הפיליז התבשרו כי רוי אוסוולט הולך ל-DL, מה שמערער את הרוטציה האימתנית שלהם.

וושינגטון ניצחה במיאמי את פלורידה 2:3, סן דייגו גברה על אריזונה 3:4, סינסינטי ניצחה בשיקגו את הקאבס 4:5, יוסטון עברה את פיטסבורג 2:3 וסן פרנסיסקו הכניעה את קולורדו 3:4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully