וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרמן: "אם נזכה, נצטרך לבנות קבוצה חדשה"

בעלי מכבי ת"א דיוויד פדרמן הביע חשש: "ייקחו לנו את כל השחקנים". הנדריקס: "לא הייתה סיבה לא להאמין בנו"

יח"צ - חד פעמי

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

חדר ההלבשה של מכבי תל אביב היה אמש צפוף ומלא אושר וחיוכים בעקבות הניצחון הענק 63:82 על ריאל מדריד, שהעלה את הצהובים לגמר הפיינל פור, שם מחכה פנאתינייקוס היוונית. לצד ההמולה ושמחת הניצחון, היה גם מי שניסה להשיאר עם הרגליים על הקרקע. כמו למשל טל בורשטיין, עבורו מדובר בפיינל פור שביעי בקריירה: "אין מה לרוץ לחגוג כי עוד לא עשינו שום דבר. ברור שלהגיע לגמר זה יפה ומכובד, אבל אנחנו לא מסתפקים בזה. יש לנו יום וחצי להתכונן לפנאתינייקוס", אמר הגארד.

בורשטיין התייחס לניצחון על ריאל: "אני חושב ששתי הקבוצות היו מתוחות ולחוצות בפתיחה, היו הגנות אגרסיביות ולכן התוצאה היתה מאוד נמוכה. בחצי השני עשינו הגנה טובה ושלטנו בריבאונד וזה היה מאוד חשוב כי ככה ירצנו סלים קלים. שיחקנו עם המון אנרגיות במשחק ורצנו. עכשיו אנחנו בגמר ושלוש שנים לא היינו במעמד הזה. לפני המשחק רצינו לשחק את המשחק שהצגנו כל העונה. ידענו לעשות את זה גם מבחינה מנטאלית".

ומה לגבי יכולתו האישית? "אני מרגיש טוב מאוד ומנסה כמו כולם לעזור לקבוצה לנצח וזהו. פנאתינייקוס? המשימה להתכונן למשחק נגדם לא קלה בכלל. יש להם קבוצה טובה, חזקה, עם מאמן מצוין ומנוסה".

גם ריצ'רד הנדריקס בהחלט לא מסתפק בעלייה לגמר: "יהיה נחמד מאוד אם נזכה בגביע. אנחנו צריכים להיות מרוכזים, להתכונן ולבוא לסיים את העבודה. אוברדוביץ' הוא מאמן טוב, יש לו קבוצה מאוד טובה שהוכיחה את עצמה העונה, אבל אנחנו לא נפחד ולא נסוג מהאתגר ונהיה מוכנים עבורו".

הפורוורד התייחס למשחק מול הספרדים: "במחצית הראשונה היה נראה שהם משיגים כל ריבאונד וקולעים, ואז שדרגנו את ההגנה שלנו. במשך כל העונה כולם סומכים בקבוצה שלנו אחד על השני. גם הקהל כאן היה כמו השחקן השישי על הפרקט. הוא תומך בנו למשך כל העונה. לא הייתה שום סיבה לא להאמין בקבוצה שלנו, וכך גם אני חשבתי כל השנה. שמעתי וידעתי על כל ההצלחות של מכבי במשך השנים. מהיום הראשון היינו קבוצה שעובדת קשה בכל אימון. דיברנו הרבה במשך העונה על השגת תארים ואליפויות, וכשזו הגישה שלך, אין לך שום דבר אחר מלעשות חוץ מלהאמין בכך".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מסתפקים במקום שני/מערכת וואלה!, צילום מסך

"כל היום אני מנסה להשיג עוד כרטיסים"

משחק הגמר ייערך ביום ראשון, ערב יום הזיכרון, בשעה 17:30 שעון ישראל ועד אז ימשיכו ראשי המועדון לנסות לדאוג לכרטיסים לאוהדים שנותרו בחוץ. "ההרגשה לנצח הערב היתה יוצאת מהכלל. לא האמנתי לפני המשחק שזו תהיה התוצאה, אבל התפוצצנו בחצי השני, ובסך הכל זו הנאה גדולה בשביל הקהל הענק הזה", סיכם אחד הבעלים דיוויד פדרמן. "לצערי, מאות נשארו בחוץ, אבל שווה בשבילם שננצח. אני מאוד שמח בשביל הקהל".

הבעלים גילה כי הוא מופתע מהישגי הקבוצה העונה: "לא האמנתי בתחילת העונה שנעלה לגמר כח המצב לא היה הכי סימפטי. בתחילת העונה היינו צריכים לבנות קבוצה מחדש. אם נזכה, נצטרך לבנות עוד פעם קבוצה חדשה כי ייקחו לנו את כל השחקנים".

על כך ששלוש שנים לא הגיעה מכבי במעמד הגמר, אמר פדרמן. "דווקא בגלל הסיבה הזו טוב שניפגש עם פנייתיניאקוס . מדובר בשתי קבוצות עם מסורת, עם שם ענק באירופה. אתמול דיבר איתי הבעלים של פאו. אמרתי לו: 'אתם תנצחו, אנחנו ננצח והמשחק בינינו יהיה תיקו'".

פדרמן התייחס לסוגיית הכרטיסים ואמר: "אין מה לעשות, יש כמות מסוימת של כרטיסים. ביורוליג חשבו שהאולם לא היה מלא, אך הוא היה מלא בכל כיסא וכיסא. אנשים לוקחים סיכון כשהם באים ללא כרטיסים ואני מקווה שאולי ביום ראשון יהיו קצת יותר. אני כל היום מנסה להשיג עוד כרטיסים בשביל האוהדים ומקווה שזה יעבוד. שוחחנו על כך עם היורליג ואני מקווה שבעתיד נוכל לשנות את הצורה בה הם מוכרים כרטיסים. באולם היו כ-6,000 אוהדים ובחוץ, על פי התקשורת, היו עוד 2,000".

לגבי סוגיית יום הזיכרון הוסיף פדרמן: "אנחנו עשינו הכל והיינו מאוד חדים וברורים לגבי השקפת העולם שלנו. המשחק יתחיל בחמש וחצי שעון ישראל. אם תהיה הארכה או שתיים - ואני מקווה שלא - עדיין זה יסתיים לפני שמונה. אנחנו נפעל לפי יום הזיכרון. לעניות דעתי אף אחד לא יהיה על הפרקט אחרי שמונה. אם יקרה מצב של חמש הארכות, נצטרך באותה שנייה לקבל החלטה, אבל אי אפשר לשגע את כל העולם. אין אף אחד חוץ מאיתנו שמשגע את כל העולם בדברים האלו. אני לא אומר את זה לגנאי, כי ככה זה צריך להיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully