וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומי זפרן: "הצלחנו לעשות משהו גדול"

6.5.2011 / 20:11

מאמן רמת השרון חגג את העלייה המעשית לליגת העל, אבל עדיין לא יודע אם ימשיך. ניסים: "רבים לא האמינו שנעשה את זה"

נמרוד סונדרס

עירוני רמת השרון עשתה היום (שישי) היסטוריה קטנה-גדולה עם העפלה מעשית לליגת העל. הקבוצה מהשרון הביסה 1:4 את סקציה נס ציונה, ובזכות המעידות של מכבי הרצליה והפועל ראשון לציון, היא הצליחה להשיג את הכרטיס הראשון כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה. ברמת השרון יכולים להיות מאושרים מההישג המצוין וחגגו את העלייה.

מאמן הקבוצה, מומי זפרן, סיפר בסיום: "אני מאוד מאושר. לא הרבה האמינו אבל הצלחנו לחבר קבוצה ולהתחבר כקבוצה כדי לעשות משהו גדול. יש פה חבורה מיוחדת של אנשים ובמיוחד השחקנים הנפלאים שנתנו את כל מה שיש להם בשביל שנעשה את זה". לגבי העונה הבאה, הוסיף זפרן: "אני עדיין לא יודע מה יהיה, אך אם יעשו דברים נכון אולי אפשר לעשות דברים יפים גם בליגת העל".

הבעלים של הקבוצה, מאיר יצחקי, אמר: "אני רוצה להגיד תודה לכולם. למומי, לשחקנים ולכל מי שהיה חלק בדבר הזה. הרבה אנשים צחקו כשדיברתי על עלייה אבל הייתה לנו יותר אמונה מכל קבוצה אחרת. מומי זפרן מאמן ואדם גדול ואני בטוח שהוא יהיה איתנו בשנה הבאה, לי אין ספק בכך".

אורן ניסים, שהבקיע שניים מהשערים וכנראה יסיים את העונה כמלך השערים, אמר: "אני שמח להוסיף עוד איזה הישג לקריירה שלי. עברנו עונה קשה מאוד ורוב האנשים לא ציפו שנגיע להישג הזה, מה שהופך את זה לעוד יותר מתוק. אני לא צעיר אבל עדיין נהנה ולא מנסה לחשוב מה יהיה בשנה הבאה. אני עדיין לא חושב על קבלת החלטות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully