וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - הפועל חיפה: עושים סוף

אלי כהן יעמוד על הקווים בפעם האחרונה אצל המארחים, עדן בן בסט עם הזדמנות אחרונה לעלות לראשות טבלת מלך השערים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הניצחון האחרון של הפועל חיפה על הפועל עכו הושג כמעט לפני שלוש שנים באוגוסט 2008, כאשר שתי הקבוצות עדיין שיחקו בליגה הלאומית.

* רק בסיבוב הראשון הפסידה הפועל חיפה שלושה משחקים ברצף. מחר היא תגיע למשחק עם שני הפסדים רצופים.

* עדן בן בסט כבש העונה 18 שערים כמו (טוטו תמוז ואלירן עטר) והוא מקווה שבמשחקו האחרון העונה יגדיל את המכסה שתספיק לו למלכות השערים בארץ.

מפתחות והכנות

הפועל עכו:

הפועל עכו תסיים מחר (שבת) את העונה ותרצה לעשות זאת בצורה יפה. המשחק מחר צפוי להיות האחרון של המאמן אלי כהן על הקווים. כהן לא קיבל עד כה הצעה מהיו"ר ציון ויצמן להארכת חוזהו בקבוצה אותה הוביל השנה להישגים מרשימים ומיקום היסטורי בליגת העל. ויצמן מחפש מחליף לכהן ובמועדון אומרים כי הקרע בין השניים עמוק מכדי שיהיה אפשר לאחות אותו. מעבר לכך שזהו משחקו האחרון של כהן בעכו, ייתכן שזה יהיה גם המשחק האחרון של הקבוצה באצטדיון בנצרת עילית זאת – זאת בעקבות ההערכות שהאצטדיון שנבנה בעכו יהיה מוכן לעונת המשחקים הבאה.

השוער דודו גורש עשוי אף הוא ללבוש את אפודת השוער בפעם האחרונה זאת לאור העובדה שהוא מחזיק בהצעות ממכבי תל אביב ומהפועל באר שבע. גם איציק כהן, רועי דיין, מהראן ראדי, שמעון הרוש ובן בנימין עשויים לערוך מחר את הופעתם האחרונה בעכו זאת לאור הצעות שיש להם מקבוצות אחרות ובעיקר בשל רצון להתקדם לקבוצה גדולה יותר.

הפועל חיפה:

במועדון חגגו השבוע מסיבת סיום ונראה כי הראש של כולם כבר בעונה הבאה. למרות זאת תנסה הפועל חיפה לסיים את העונה עם טעם עוד יותר מתוק בדמות ניצחון במשחק האחרון. הבעלים יואב כץ שנמצא בארץ עובד בימים האחרונים באינטנסיביות בכדי לסגור את מירב הסגל לעונה הבאה. אחרי שאייל טרטצקי חתם לעונה הבאה, סביטי ליפנייה סיכם ועם יוסי דורה וגולן חרמון ישנו משא ומתן מתקדם, חיפה תנסה לעשות מאמצים להשאיר גם את בן בסט ואושרי רואש במועדון וכן להביא חיזוק נוסף לקבוצה.

כץ עדיין מעוניין בהחזרתו של ערן לוי, אך ספק עם ניצן שירזי ירצה. המאמן עצמו רוצה לראות את מחמוד עבאס מאשקלון חותם וגם את ויקטור מרעי מהפועל תל אביב, אך קשה לראות בינתיים את שלל השחקנים האלה חותמים בחיפה כולל רואש ובן בסט. עוד בעיה ישנה בקבוצה עם קאלה דרשלר, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה. לשוער יועבר מסר כי בחיפה בונים על גד עמוס לעונה הבאה לאחר שישאילו אותו ממכבי חיפה בקיץ שוב, ואם הוא מעוניין להיות השוער הראשון עליו למצוא קבוצה אחרת בליגת העל. אגב, קאלה לא הגיע היום לאימון בטענה שהוא חולה ומחר יפתח בכל מקרה עמוס בשער.

שירזי מתכוון לתת לצעירים את הבמה, כשאור לגריסי ככל הנראה יפתח במקום גולן חרמון לצידו של אושרי רואש. רועי שוקרני יפתח במרכז המגרש לצידו של יוסי דורה כשגם שרון לוי ואמיר אבו ניל יעלו בהרכב של הפועל חיפה.

יעמדו למבחן

הפועל עכו: דודו גורש

אחרי עונה פנטסטית שהביאה אותו עד לנבחרת, יהיה מעניין לראות כיצד גורש יסיים את הפרק שלו בעכו. הוא בוודאי יעשה הכל כדי לעשות את זה בצורה יפה ועם רשת נקייה.

הפועל חיפה: עדן בן בסט

נראה שמלבד הצעירים שיעלו בהרכב של הפועל חיפה, אין לאף שחקן מחר ממש מה להוכיח מלבד בן בסט שנלחם על ראשות טבלת מלך השערים. לעומת תמוז ועטר, להם נותרו עדיין שני משחקי ליגה אחרי השבת, עבור בן בסט זה יהיה משחק אחרון בעונה מצוינת מבחינה אישית, והוא ירצה להרשית גם מול גורש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הרכבים משוערים

הפועל עכו: דודו גורש, רן קוז'וך, איציק כהן, גבע ברקאי, שמעון הרוש, בן בנימין, מהראן ראדי, ניקולאס פלצ'וק, מוחמד כליבאת, לואיס זומא, רועי דיין.

הפועל חיפה: גד עמוס, עומר ורד, אושרי רואש, אור לגריסי, שרון לוי, יוסי דורה, רועי שוקרני, חנן ממן, אסי בלדוט, אמיר אבו ניל, עדן בן בסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully