וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי האלאדיי משגר מסר לאומה

6.5.2011 / 11:32

האס של פילדלפיה הרשים ב-3:7 על וושינגטון, בעוד ג'וש ג'ונסון מפלורידה נחל הפסד בכורה העונה, 6:3 בסנט לואיס

אנחנו רק במאי, אבל כבר אחרי מעט יותר מחודש של משחקים סומנו מספר מועמדים ודאיים לסיי יאנג. אחד מהם הוא המחזיק הנוכחי בתואר, רוי האלאדיי מפילדלפיה, השני הוא ג'וש ג'ונסון מפלורידה. הלילה, לפחות, ידו של האלאדיי הייתה על העליונה. האס של פילדלפיה סילק עשרה חובטים של וושינגטון בסטרייקאאוט במשך שבעה אינינגים, הפיליז טאטאו את הנשיונאלס 3:7 ושומרים על ראשות ה-NL מזרח.

הם יכלו לקבל קרב צמוד יותר מפלורידה, שהתארחה בסנט לואיס. ג'וש ג'ונסון הוביל 2:3, אבל באינינג השמיני התעייף ואפשר לקרדינלס לחגוג. מחליפו מייק דאן הרשה הומר בן שלוש ריצות ללאנס ברקמן הלוהט, וג'ונסון נחל הפסד ראשון העונה, 6:3.

ניו יורק מטס ניצחה את סן פרנסיסקו 2:5 ונמנעה מסוויפ בזכות שבעה אינינגים ושני שליש של מייק פלפרי. אטלנטה עברה את מילווקי 1:2, אריזונה גברה על קולורדו 2:3 וסינסינטי מחצה את יוסטון 4:10.

ב-AL, האיינג'לס מלוס אנג'לס הצליחו לחלץ מאזן חצוי בסדרה בת ארבעה משחקים בפנוויי פארק, כשהתעמרו בג'ון לאקי מבוסטון. האקס מלאך צלח ארבעה אינינגים בלבד וספג שמונה ריצות בתבוסה 11:0. ניו יורק יאנקיז, ללא דרק ג'יטר, ספגה הפסד נוסף בדטרויט, 6:3, כשהטייגרס לוקחים שלושה מארבעת משחקי הסדרה.

מי שניצלה את הפסדי השתיים היא טמפה ביי, שעם 1:3 על טורונטו רחוקה כעת משחק אחד בלבד מהפסים. סיאטל גברה על טקסס 1:3, קנזס סיטי הביסה את בולטימור 1:9, קליבלנד ניצחה באוקלנד 2:4 ב-12 אינינגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully