וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת קלילה

הרגוע

6.5.2011 / 0:57

הרגוע החליט לעשות שילוב קצת מוזר בטופס שלו. הוא התחיל מהפיינל פור, עבר לליגת העל וקינח במאצ' אפ המסקרן בין אלירן עטר לדבאלישווילי

חברים, הפיינל פור לפנינו, וזו הזדמנות מצוינת להעשיר את הקופה, וללכת, כרגיל, על בטוח. אז ריכזתי עבורכם שלושה משחקים שאולי ישמחו אותנו לקראת יום העצמאות. תחזיקו אצבעות.

משחק מספר 8: פנאתינייקוס - סיינה (6+). יש שיגידו ששתי הקבוצות הגיעו לפיינל פור במקרה, אבל בעיני פאו היא אחת הקבוצות הטובות יותר ביבשת, ומי שהספיק לשכוח, לפני שנתיים היא הניפה את הגביע. אני מעריך שהיא תנצח, אבל זה כנראה יהיה בפחות משש הפרש. ההימור: 2 (1.80)

משחק מספר 41: הפועל תל אביב - מכבי נתניה. האדומים יודעים שאין להם שום ברירה אחרת פרט לניצחון. אחרת סיפור האליפות יהיה כנראה מאחוריהם. בשנתיים האחרונות הפועל תל אביב הוכיחה שהיא יודעת להתמודד היטב עם הלחץ, וזה מה שהיא תעשה גם בבלומפילד. ההימור: 1 (1.30)

משחק מספר 74: אלירן עטר - ולדימיר דבאלישווילי. אני יודע שההימור הבא הוא מעט מסוכן, אבל הוא בעיקר מחושב. נכון, מדובר בשני חלוצים פוריים במיוחד, אבל אני מעריך שבמשחק בין מכבי תל אביב למכבי חיפה מי שייתנו את הטון יהיו שחקנים אחרים. מה גם שאם כל אחד מהם יכבוש שער אחד, זה יספיק להימור מוצלח. ההימור: איקס (1.70)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully