וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: פוצצה העברת ערן זהבי לפאלרמו

פיני זהבי וגבי קצרה דורשים עמלות בגובה 400 אלף יורו, הפועל ת"א מסרבת וכרגע הקשר לא עובר לאיטליה. אניימה יפתח

הפועל תל אביב ופאלרמו האיטלקית סיכמו מוקדם יותר הערב (חמישי) על העברתו של הקשר ערן זהבי מהקבוצה הישראלית לקבוצה האיטלקית, אך זו פוצצה מאוחר יותר. כזכור, מנכ"ל הרוסאנרי נחת אתמול (רביעי) בישראל והגיש לאדומים הצעה רשמית לרכישת הקשר. הפועל דרשה תחילה שני מיליון יורו, אך הסכימה לקבל בסופו של דבר 1.5 מיליון יורו - חצי מיליון יותר מסעיף השחרור בחוזהו של הקשר. זהבי נפגש אתמול עם אנשי הקבוצה האיטלקית בין הצדדים קיים סיכום.

יחד עם זאת, מי שפוצץ את העסקה מאוחר ויתר היו גבי קצרה וסוכנו של הקשר, פיני זהבי. השניים דרשו עמלות בגבוה 400 אלף יורו והבעלים אלי טביב סירב. אם העסקה כן תצא לפועל, ערן זהבי יחתום לחמש שנים והוא צפוי להרוויח חצי מיליון יורו בעונה הראשונה כשהשכר ישודרג בכל שנה. בכך, הוא יהפוך לישראלי השני בסריה A אחרי שטל בנין שיחק בברשיה בשלהי שנות ה-90.

אניימה חזר באיחור וישחק מול מכבי נתניה

הפועל תל אביב ערכה היום (חמישי) אימון נוסף לקראת המשחק מול מכבי נתניה בשבת בשעה 16:30. השוער הניגרי וינסנט אניימה, שטס ביום ראשון לניגריה והיה אמור לשוב ברביעי, חזר באיחור של 24 שעות והגיע לקראת סיום האימון. במועדון נרגעו לאור חזרתו אחרי יממה של חוסר ודאות. אניימה יתאמן מחר באימון מסכם ואמור לפתוח בין הקורות בשבת.

באימון עצמו, המאמן אלי גוטמן את ההרכב שככל הנראה יפתח מול נתניה. אלרואי כהן אמור לתפוס את מקומו של גילי ורמוט, שאינו כשיר ב-100 אחוז ויפתח על הספסל. עוד שינוי מסתמן בהרכב הוא חזרתו של עמרי קנדה לעמדת המגן הימני על חשבון דני בונדר. גוטמן יחליט באופן סופי באימון אם ימשיך לתת קרדיט בחוד לטוטו תמוז ובן שהר כשמהראן לאלה בתמונה לאור היכולת הטובה שהוא מציג באימונים.

(עדכון ראשון: 21:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully