וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אידסון: "כולם ישנים, רק אותנו שלחו לכאן"

5.5.2011 / 16:24

בזמן ששחקני מכבי תל אביב נמו במלון, צ'אק אידסון ודרק שארפ נהנו בחניכת מגרש כדורסל בשכונת מצוקה בברצלונה

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

למרות לוח הזמנים העמוס של שחקני מכבי תל אביב לקראת חצי הגמר הפיינל פור ביום שישי, התייצבו הבוקר (חמישי) דרק שארפ וצ'אק אידסון להשתתף באירוע שארגן היורוליג: חניכת מגרש כדורסל בשכונת מצוקה בברצלונה. תושבי המקום המנומנמים הסתכלו בעניין דרך חלונות הבתים הישנים והמוזנחים הממוקמים מול האולם, מנסים להבין את פשר המהומה.

כ-60 ילדים השתתפו בטקס החגיגי. הזאטוטים החזיקו בלונים בצבעי סגול-לבן, ולאחר מכן שחררו אותם לאוויר. אחר כך הם זכו לשחק על המגרש עם השחקנים. "כולם ישנים, שלחו רק אותי ואת דרק לכאן", אמר אידסון בהומור בשיחה עם וואלה! ספורט והוסיף: "אבל זה אירוע כיף. כמובן שכולנו דרוכים לקראת המשחק מחר. יש לנו היום תדרוך וידאו וגם יהיה אימון בערב. כולנו רוצים להתחיל".

שחקני הקבוצות האחרות, דיאור פישר ביניהם, הגיעו גם הם לאירוע. פישר שנראה מחויך מאוד, התחבק בחמימות עם שארפ ועם אידסון. "יש לי זיכרונות טובים מהתקופה בישראל. אני מאוד אוהב את המקום. אבל עכשיו יוצא לי להיות במקומות אחרים. כיף לי כאן בארוע. לראות את הילדים נהנים ולתרום. גם שאני הייתי קטן כמו הילדים כאן רציתי לשחק כדורסל וכיף להיות חלק מזה ולתרום בקהילה. אני מאוד נהנה מזה".

דרק שארפ אמנם תמיד חברותי וסבלני , אך נראה כנהנה במיוחד מהאינטרקציה עם הילדים. שארפ התלוצץ ושיחק עם איתם ואף עמד בתור בסבלנות כאחד הילדים כשהם קלעו לסל. "נחמד להיות באירוע הזה. בכלל, האנשים כאן נחמדים מאוד, תמיד כיף להיות בפיינל פור", אמר הקפטן.

גם מנכ"ל היורליג ג'ורדי ברתומיאו נכח באירוע. "השחקנים שמחים להתתף במשהו שתורם לקהילה. כמונו. זה נערך באחד המקומות היותר עניים בברצלונה", אמר ברתומיאו לוואלה! ספורט.

מנכ"ל היורוליג התייחס גם למצוקת הכרטיסים של אוהדי מכבי תל אביב ואמר: "אוהדי ברצלונה היו בטוחים יותר לגבי הקבוצה שלהם. זו המסקנה היחידה שאפשר להסיק ממה שקרה עם הכרטיסים. למשך כל העונה אוהדים יכלו לרכוש כרטיסים, ככה היה בעשר שנים האחרונות. יש לנו 1,000 כרטיסים שאנחנו שומרים לכל קבוצה. זה עניין של כמה מהאוהדים בטוחים בקבוצה שלהם, אוהדי מכבי היו פחות בטוחים".

על ההערכות שלו לגבי התסריט בפיינל פור אמר ברתומיאו: "זה לא תקין פוליטית שאגיד מי עדיפה וגם קשה להגיד שיש קבוצות ברמה גבוהה יותר מהאחרות. הכל יכול לקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully