וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמד סבע: "אנחנו באים לנצח את הפועל ת"א"

הדס גרינברג

5.5.2011 / 13:02

חלוץ מכבי נתניה בונה על אירופה בשנה הבאה ולא מתרגש מהיריבה בשבת, הפועל תל אביב: "הם יכולים לא לספור אותנו"

במכבי נתניה נמשכות ההכנות לקראת המשחק ביום שבת נגד הפועל תל אביב (16:30, שידור ישיר בספורט1). על אף חסרונם של שלושה שחקני הרכב מוצהבים (אוראל דגני, מריאנו קאפורלה, ניר נחום) שחקני הקבוצה שכן יעמדו לראשותו של ראובן עטר באים במטרה אחת והיא לקחת נקודות מהאדומים. מי שיצטרך בין היתר להכניע את וינסנט אניימה יהיה החלוץ אחמד סבע, שכבש עד כה 11 שערי ליגה העונה, ועוד ארבעה בכל המסגרות בנוסף לשלושה בישולים.

סבע התייחס לשבוע החשוב שניצב בפני מכבי נתניה ואמר: "קודם כל יש לנו את הפועל תל אביב שהיא קבוצה גדולה מהמקום השני, אבל אנחנו רוצים לשמור על המקום הרביעי ולכן באים לנצח את הפועל תל אביב. נקווה שנמשיך את היכולת הטובה שלנו". על ההתבטאויות של שחקני הפועל תל אביב שנראה כי לא ממש סופרים את נתניה הוסיף סבע: "שלא יספרו אותנו, אנחנו נשחק את המשחק שלנו כי המטרה היחידה שלנו זה לחזור משם עם נקודות. מה שמעניין אותי זה רק הקבוצה שלי, לא הפועל תל אביב ולא מה שהם מדברים. הראנו לכולם שאנחנו קבוצה טובה, ואני מקווה שכל השחקנים יבואו מוכנים ונעשה את זה". על העובדה כי שלושה שחקנים משמעותיים יהיו חסרים בשבת אמר סבע: "זה נכון שמי שיחסר בשבת משמעותי לקבוצה אבל יש עוד הרבה שחקנים טובים שיעשו הרבה מאמצים בשביל החבר'ה שיהיו בחוץ. עד עכשיו רואים שלא משנה מי משחק, הוא נותן את הנשמה על המגרש".

"זה נכון שחיפה ירצו לנקום בנו"

לקראת השבוע החשוב ביותר העונה שמצפה למכבי נתניה מדגיש סבע: "המטרה הראשונה היא לשמור על המקום הרביעי ומשם אולי להגיע לאירופה, זה הכי חשוב למכבי נתניה. המטרה השניה היא לקחת את הגביע כי אנחנו מחכים לזה הרבה זמן. זה נכון שחיפה בחצי גמר הגביע ירצו לנקום ספורטיבית אבל גם לנו יש מטרה, המטרה של חיפה לקחת אליפות ושלנו להגיע לאירופה, אני מוכן שהם ייקחו אליפות בתנאי שאנחנו ניקח את הגביע".

קובי דג'אני ישוב לקישור האחורי לאחר שריצה עונש הרחקה במחזור הקודם. במשחק מול קרית שמונה חסרונו של דג'אני הורגש במיוחד לאור העובדה כי לא היה מי שניווט את משחק הקבוצה. דג'אני ישוב במקומו של מריאנו קאפורלה המוצהב שעורך בימים האחרונים ריצות סביב המגרש לאור פציעה שסוחב בגיד אכילס זכר למשחק מול קרית שמונה. עדי נמני יתפוס את מקומו של הקפטן דגני המוצהב בעמדת המגן הימני ובמקומו של ניר נחום יפתח מאור עשור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully