וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: נחיתה קשה לזק גריינקי

5.5.2011 / 9:32

המגיש ערך הופעת בכורה במילווקי ונכנע לטים הדסון מאטלנטה, הברייבס ניצחו בדאבל הדר חוזה רייס בדרך לג'איינטס?

זק גריינקי שחקן מילווקי ברוורס. John Bazemore, AP
פתיחה שארכה ארבעה אינינגים בלבד. גריינקי/AP, John Bazemore

לקח קצת יותר מחודש עד שזק גריינקי יכול היה לרשום הופעת בכורה במילווקי. כשזה כבר קרה, זה לא היה משהו להכניס לספרי הזכרונות. לאחר שהברוורס נוצחו במשחק הראשון בדאבל הדר 8:3, גריינקי נכנע ליכולת מדהימה של טים הדסון, שהרשה חבטה אחת בלבד בתשעה אינינגים וסילק שישה חובטים, בעוד גריינקי מרשה חמש ריצות בארבעה אינינגים. התוצאה הייתה ניצחון של הברייבס 0:8 וסוויפ בדאבל הדר.

לפי דיווחים, סן פרנסיסקו ג'איינטס עורכת שיחות קדחתניות עם ניו יורק מטס לצירופו של חוזה רייס לקבוצה. עם זאת, עדיין לא נעשתה פנייה רשמית למטס. בינתיים, שתי הקבוצות נפגשו הלילה בקווינס, וטים לינסקאם הזכיר איזה מגיש הוא, כשנפנף 12 חובטים בשבעה אינינגים של עבודה וניצח 0:2. קרלוס זמבראנו רשם ניצחון רביעי העונה ב-1:5 של שיקגו קאבס בלוס אנג'לס על הדודג'רס, אנדרה אית'ייר, עם רצף של 29 משחקים עם חבטה, לא שיחק.

ריאן דומיט חבט לגראנד סלאם ופיטסבורג, עם פתיחת עונה לא רעה בכלל, לקחה סדרת חוץ שניה ברציפות אחרי ניצחון 4:7 בסן דייגו. פילדלפיה עברה בבית את וושינגטון עם ניצחון זהה, 4:7, פלורידה גברה על הקרדינלס בסנט לואיס 7:8 וקולורדו יצאה עם היד על העליונה ב-4:6 על אריזונה. סינסינטי הפכה פיגור 2:0 באינינג התשיעי לניצחון 2:3 על יוסטון.

ב-AL, מקס שרצר מדטרויט הגיש שמונה אינינגים אדירים, במהלכם חיסל תשעה יאנקים בסטרייקאאוט, הטייגרס מיגרו את ניו יורק 0:4. טמפה ביי ובוסטון החמיצו הזדמנות לסגור את הפער במזרח, כשהרייז נוצחו 3:2 על ידי טורונטו והרד סוקס הפסידו ללוס אנג'לס איינג'לס 5:3 לאחר 13 אינינגים. בולטימור ניצחה בקנזס סיטי 2:3.

טרבור קייהיל המעולה הגיש שבעה אינינגים וטיגן חמישה חובטים ב-1:3 של אוקלנד על קליבלנד. דייויד דה חסוס ירה לשני הומרים והנחיל לג'וש טומלין מהאינדיאנס הפסד ראשון העונה לאחר ארבעה ניצחונות. גם סי ג'יי וילסון מטקסס היה עצום, כשעם תשעה אינינגים ו-12 סטרייקאאוטים ניצח את סיאטל 2:5.

חוזה רייס שחקן ניו יורק מטס. Frank Franklin, AP
בדרך מערבה? רייס/AP, Frank Franklin

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully