וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "אנחנו במצב הכי טוב שאפשר"

מכבי תל אביב ערכה אימון ראשון בברצלונה. פניני: "זה השקט שלפני הסערה". האוהדים הצהובים מציפים את הרחובות

מערכת וואלה!

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל, שליחנו לברצלונה

מכבי תל אביב נחתה היום בצהריים (רביעי) בברצלונה לקראת הפיינל פור של היורוליג, שם תפגוש ביום שישי את ריאל מדריד. לאחר מנוחה וארוחה במלון, התפנתה הקבוצה לערוך בשעת ערב את האימון המסכם. השחקנים נראו דרוכים, וכך גם הדרג הניהולי של המועדון – שהגיע לכאן, לברצלונה, בהרכב כמעט מלא.

"אנחנו במצב הכי טוב שאפשר כרגע. וצריך להביא את הדברים שעבדנו עליהם כל השנה", אמר בסיום האימון המאמן דייויד בלאט, לפני שהתפנה לדבר על טקטיקה. "לפעמים זה לא הנשק של הקבוצות אלא השימוש בנשק. זה לא משנה מי השחקנים ומה מתכננים נגד סופו או שחקן זה או אחר שלנו, אלא מה עושים עם זה. אנחנו יודעים לשחק נגד שיטות ונגד אחד על אחד. יש לנו עוד שחקנים בכושר מצוין".

גיא פניני הוסיף: "יש מוכנות ומוטיבציה, זה לא סוג המשחקים שצריך להטריף את השחקנים", אמר פניני לוואלה! ספורט. "מעבר לדברים הטקטיים והמקצועיים יש לנו מחר עוד יום הכנה. נתאמן, נערוך וידאו וזהו. עכשיו זה השקט שלפני הסערה. יהיה משחק פיזי וקשוח, כך משחקים את המעמדים האלו. איך עושים את הסוויץ מהליגה הישראלית? אנחנו מספיק מנוסים ושיחקנו מספיק משחקים השנה, והצלחנו יותר ופחות יש לנו שחקנים מנוסים ומקווים שכל אחד יביא מהניסיון שיש לו. מי עדיפה – מכבי או מדריד? את זה נראה בשישי", מסכם השחקן.

ליגה אדריאטית? ביורוליג לא ממש מתלהבים

מכבי תל אביב לא יוצאת אף פעם לאירוע שכזה ללא תמיכה מאסיבית של קהלה המסור. אוהדים רבים נחתו בברצלונה ביומיים האחרונים ומתהלכים בעיר במדי ההיכר שלהם - החולצות הצהובות. בסך הכול צפויים כ-5,000 אוהדים ישראלים לשטוף את העיר. ברצלונה, מצידה, לא הייתה היום רק שטופת תיירים אלא גם שמש, כך שהאורחים הים-תיכוניים אמורים להרגיש כמעט כמו בבית.

האולם שבו יתרחש העימות בין מכבי לריאל, "פלאו סן-ג'ורדי", נמצא בהר מונז'ואיק (הר היהודים) - בתוך מתחם של מגרשים אולימפיים מרשימים. האולם המרכזי רחב הממדים נמצא עדיין בהכנות קדחתניות לקראת ההתנגשות המבוקרת, ועל כן ערכה מכבי את האימון באולם הנמצא בסמיכות לאולם המיועד. "בבוקר היו עדיין דברים מכוסים בפלסטיק. אנחנו מטפלים בדברים האחרונים לקראת יום שישי", מסבירה דוברת היורוליג, כריסטיאנה האק, בשיחה ל"וואלה! ספורט".

לגבי, השתתפותה, כפי שמסתמן, של מכבי תל אביב בליגה האדריאטית אמרה האק: "אני חושבת שזה מצב מסובך , במיוחד עבור מכבי. זה מובן שמכבי רוצה להכניס עוד משחקים ללוח הזמנים שלה. כמובן שצריך לראות שזה לא מתנגש עם לוחות הזמנים של היורליג. אבל בכל אופן מכבי חייבת להשתתף בליגה המקומית בכדי להיות גם ביורוליג", מבהירה האק.

ומה לגבי בעיית הכרטיסים עבור אוהדי מכבי? "זו סוגיה שמתרחשת כל שנה. אנחנו לא ממליצים לקנות כרטיסים לא חוקיים, אבל אין לנו שליטה אם קונים ממקורות כאלו. האם יש דרך למנוע מאנשים להחזיק מראש כרטיסים? אלו דברים שמתרחשים גם כל שנה ובמסגרות אחרות. שזה מגיע לצד שלישי אז יש מעט דברים שאנחנו יכולים להיעשות. אני משוכנעת שהאולם הולך להיות מלא, ואם לאוהדי ברצלונה יש כרטיסים הם יגיעו למשחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully