וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניימה לא נחת, בהפועל תל אביב מודאגים

בקבוצה לא מצליחים ליצור קשר עם השוער הניגרי. המועדון דורש שני מיליון יורו על ערן זהבי. קייזרסלאוטרן מעוניינת בדני בונדר

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נציגי הנהלת הפועל תל אביב נפגשו אחר הצהריים עם מנכ"ל פאלרמו, שהגיע היום (רביעי) לישראל על מנת לדון עמם ברכישתו של קשר האלופה, ערן זהבי. הקשר, שלא הגיע לפגישה מלכתחילה, הגיע כשעה וחצי אחרי שהתחילה ונפגש עם נציג הקבוצה האיטלקית לבדו כאשר לפני כן אלי טביב ודורון אוסידון הציגו באוזני הנציג האיטלקי כי כעת יש הצעות נוספות על זהבי, כולל זו של ספורטינג ליסבון.

בינתיים לא מוכנים למכור את זהבי בפחות משני מיליון יורו. זאת, על אף שבחוזה של זהבי קיים סעיף מכירה על סך מיליון יורו. ככל הנראה, מי שתיתן את ההצעה הגבוהה ביותר תקבל אישור לנהל מו"מ עם זהבי. בפגישה נכחו גם רונן וגלעד קצב, שתיווכו בהגעת פאלרמו לארץ.

סוכנו של שחקן הפועל תל אביב, פיני זהבי, שכזכור הטיל וטו על העסקה, לא נכח בפגישה, מה שמעיד על רצונו לנסות ולהעביר את זהבי לליסבון. בכל אופן, נראה כי זהבי ינחת בקרוב בארץ ואמור להצטרף אל השחקן בפגישה נוספת עם הקבוצה האיטלקית. כרגע, נראה כי פאלרמו תציע לזהבי חוזה של בין שלוש לחמש עונות על בסיס שכר של 600 אלף יורו, כשבכל עונה יתווספו 100 אלף יורו נוספים.

כרגע נראה שהפועל לא תרד מדרישתה לקבל שני מיליון יורו. אבל בסביבתו של השחקן יודעים כי העובדה שיש לזהבי סעיף שחרור על סך מיליון יורו עשוי להגמיש את העמדות של האדומים.

זהבי אמר אחרי הפגישה: "הייתה פגישה טובה. הסוכן שלי יגיע לארץ, נשב וניכנס לפרטים יותר רציניים. כרגע, אין יותר מדי מה להגיד ורק נקווה לטוב. אם לא היו רוצים לא היו מגיעים לכאן. אני מקווה שזה יסתדר עם התנאים שלי והתנאים של המועדון. כרגע אין משהו מיוחד, וכשיהיה משהו אתם תדעו. זו ליגה איטלקית, קבוצה מצוינת ולא כל יום מגיעה הצעה כזו. נצטרך לשקול ולחשוב טוב מאוד. אני רוצה לחשוב איפה יהיה לי מתאים יותר ואיפה יהיה לי יותר טוב".

ובינתיים אין שקט גם בגזרת השוער וינסנט אניימה, שאמור היה לנחות הערב ולשוב לאימונים, אבל זה לא קרה ובהפועל תל אביב לא יודעים מה גורם לעיכוב ההגעה שלו. בנושא אחר, קייזרסלאוטרן הביעה התעניינות בדני בונדר, למרות שההצעה הרלוונטית ביותר היא מוולגה הרוסית, בה ככל הנראה יחתום.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully