וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "חייבים לסיים את הסיפור ולתת לקוזוקין לשחק"

4.5.2011 / 17:05

בקבוצה יודעים שנקודה בשבת תסגור באופן תיאורטי את מאבק התחתית ותאפשר דקות משחק לשחקני ספסל. בן יוסף ינוח

בית"ר ירושלים התאמנה היום (רביעי) בבית וגן לקראת המשחק נגד מ.ס. אשדוד בשבת. בבית"ר יודעים שהקבוצה זקוקה לנקודה אחת לפחות במשחק באשדוד בכדי לסגור באופן סופי ומוחלט את מאבקי התחתית, ורוצים לסיים את הסיפור כמה שיותר מהר. במידה שבית"ר תעשה זאת, יוכלו שחקנים פצועים או כאלה המושכים פציעות לנוח עד תום העונה וכמו כן רוני לוי יוכל לשלב שחקנים צעירים וכאלה בעלי פוטנציאל לקראת העונה הבאה.

גם שחקני הקבוצה רוצים לראות את הסיפור נגמר ואת המאמן משלב צעירים ומחליפים, אך להם יש את האינטרס שלהם. שחקן בקבוצה אמר: "עברנו עונה מתישה וצריך לגמור את המאבק בתחתית הכי טוב שיש כדי לתת לשמוליק קוזוקין לשחק קצת. הוא רעב בטירוף לדקות משחק. צריך לנצח ולגמור עם זה גם בשביל לכבד את אלה שרוצים לשחק ויכולים לקבל דקות בשני המשחקים האחרונים".

רוני לוי אסף את השחקנים במהלך האימון ואמר להם: "אני רגיל לקבל מכם יותר באימונים ואתם נראים מעט עייפים. תבואו באנרגיות גבוהות יותר להמשך השבוע כדי שנוכל לסגור את הסיפור מול אשדוד. עד לסיום העונה נתאמן חזק ונגיע מוכנים למשחקים שנותרו". מבחינת הצוות המקצועי של בית"ר ישנה חשיבות גדולה מאוד לצורה בה תסיים הקבוצה את העונה, והשאיפה היא לנסות ולנצח את כל המשחקים שנותרו על אף איבוד העניין הצפוי בשני המחזורים האחרונים. מה גם שספורטיבית מדובר במשחקים מול אשקלון ובני סכנין, משחקים שישפיעו על מאבקי התחתית ויחייבו את בית"ר להגיע רצינית ומחויבת מעבר לרצון של הצוות המקצועי.

אבירם ברוכיאן התאמן היום עם הקבוצה אם כי ניכר כי הוא עדיין סוחב את הפציעה. תומר בן יוסף ערך אימון קל ואינו צפוי לשחק בשבת. בן יוסף משך פציעה למעלה מחודש ועלה לשחק עם זריקות, ובמועדון מעדיפים שינוח אם אפשר עד לתום העונה על מנת לא לפגוע בהכנות שלו לקראת העונה הבאה. את בן יוסף צפוי להחליף בהרכב משה מישאלוב. אגב, החופשה של שחקני הקבוצה צפויה להיות השנה קצרה מהרגיל והשחקנים צפויים לחזור מהפגרה לאימונים בסביבות 20-22 ביוני, שזה כעשרה ימים מוקדם יותר ביחס לשנים קודמות, אך עדיין יאפשר לשחקנים ארבעה שבועות של מנוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully