וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכלן הגישה הצעה לנציגיו של תומר חמד

4.5.2011 / 17:10

בפגישה שנערכה לאחרונה הוצע לחלוץ מכבי חיפה חוזה של 300 אלף יורו לעונה. סוכנו אישר את הידיעה. גם קרדיף בתמונה

קבוצת מכלן הבלגית הגישה הצעה רשמית לשחקן מכבי חיפה, תומר חמד, והוא עשוי לעבור אליה בתום העונה. לחלוץ הוצע חוזה של 300 אלף יורו לעונה והוא התבקש להחזיר תשובה עד תחילת השבוע. סוכנו של השחקן, עו"ד יוסי גייר, אישר כי מכלן הגישה הצעה על השחקן.

על פי מקורות הקשורים לעסקה, חמד לא השיב על ההצעה, אולם הקבוצה הבהירה כי השיחות יימשכו מיד בתום העונה. לאחרונה שוחחו עם נציגיו גם שתי קבוצות אחרות, אנדרלכט (הצעה פחות אטרקטיבית, משום שבירור שנערך גילה כי ייתכן שיגיע על תקן שחקן ספסל) וקרדיף של דקל קינן, אבל נראה כי הדבר תלוי גם בתוצאות משחקי הפלייאוף.

מקורב לחמד אמר: "ההצעה רלוונטית ותישקל מיד בתום העונה". יש לציין כי לפני כחודשיים צוין בתקשורת הבלגית כי הקבוצה הבלגית מתעניינת בו, אך מאז ועד המשחק בו חזו בו לא נוצר קשר בין הצדדים.

חמד כבש העונה 11 שערי ליגה ו-15 בכל המפעלים, למרות שבמחצית הראשונה של העונה הוא שיחק בעיקר כשעלה מהספסל. במחצית השניה של העונה הוא הפך לבורג מרכזי בקבוצה. בשמונת המחזורים האחרונים הוא כבש ששה שערים, מה שמעיד על הכושר הטוב שבו הוא נמצא. יש לציין במכבי חיפה לא פוסלים אפשרות שהשחקן יחתום בקרוב על חוזה ארוך טווח בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully