וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן פראלימני ונציגים מבלגיה יצפו במעבי במשחק הגביע

הדס גרינברג

4.5.2011 / 15:12

המגן של מכבי נתניה יעמוד למבחן בחצי הגמר מול מכבי חיפה. עטר לשחקנים: "שבוע חשוב מאוד לפנינו". קרופניק יחזור בשבת

מספר עיניים בוחנות צפויות לעקוב אחר מגן מכבי נתניה טל מעבי במשחק חצי גמר גביע המדינה נגד מכבי חיפה בשבוע הבא. בשבוע החולף זכה המגן לשדרוג להצעה הראשונה שהגישה עבורו קבוצת פראלימני, כאשר מאמן הקבוצה הקפריסאית צפוי להגיע לארץ ולצפות בו במשחק נגד הירוקים. מעבר למאמן פראלימני, גם נציגים מבלגיה יחברו לסוכנו של מעבי גלעד קצב, יגיעו עימו לאצטדיון הלאומי ויעקבו אחר המגן. כזכור, השבוע הבהירה נתניה לסוכנו של מעבי כי במועדון מעוניינים להשאירו ולשדרג את שכרו, אך לנתניה תחרות גם עם מכבי פתח תקוה שמעוניינת בו והחלה במשא ומתן וגם, כאמור, עם פארלמיני, ממנה כבר יש למעבי הצעה מגובשת.

בתוך כך, בקבוצה נמשכות ההכנות לקראת המשחק מול הפועל תל אביב בשבת. המאמן ראובן עטר אמר לשחקניו: "שבוע חשוב מאוד לפנינו. חשוב שנשמור על המקום הרביעי בליגה ושניתן את הכל בגביע". בשבת יחסר עטר את ניר נחום, מריאנו קפוראלה ואוראל דגני המוצהבים. במקומו של נחום צפוי לפתוח מאור עשור, את מקומו של דגני בעמדת המגן הימני יתפוס עדי נמני ובמקומו של קפוראלה ישוב לסגל קובי דג'אני שריצה עונש הרחקה במחזור האחרון. ליאוניד קרופניק שלא פתח בתיקו מול קרית שמונה על מנת לשמור אותו מצבירת כרטיס צהוב נוסף לפני משחק הגביע ישוב לעמדת הבלם לצידו של עומרי בן הרוש.

אוהדי נתניה דרוכים במיוחד ומסתערים על הכרטיסים למשחק חצי גמר הגביע. נכון להיום נמכרו כ-4,500 כרטיסים במועדון מצפים למעל 6,000 אוהדים שיצבעו את יציעיהקבוצה בצהוב. מכירת הכרטיסים תימשך עד יום שישי באצטדיון הקופסא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully