וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: מגמאדוב יהיה עוזר מאמן או סקאוט?

4.5.2011 / 12:49

במועדון הציעו לו לבלם הפורש את תפקיד הסקאוט למרות רצונו לשמש כעוזר. ראדי מועמד. אוזן על הסיכום: "מצאתי כאן בית"

לאחר שהנהלת מכבי פתח תקוה הודיעה אתמול על רצונה להיפרד ממוראד מגמאדוב, הבוקר (רביעי) מתברר כי היא לא מייעדת לו את תפקיד עוזר המאמן, בו הוא חפץ. לפני מספר ימים הוצע למגמאדוב לשמש כסקאוט של המועדון, תפקיד שאותו מילא בעבר קובי רפואה. "כרגע עוד לא מצאנו לו תפקיד, אבל זה יהיה תפקיד מוגדר", הסבירו בפתח תקוה, שם ביטלו את השמועות לפיהן הציעו לשחקן לבצע מספר תפקידים, ללא הגדרה ברורה.

כזכור, עוד לפני הפגישה שנערכה אמש בין השחקן ליו"ר משה זוארץ פורסם בוואלה! ספורט כי בהנהלה מתכוונים להודיע לו שיפרוש, למרות רצונו להמשיך. לאחר הפגישה הוציאה ההנהלה הודעה רשמית כי ההחלטה היא סופית. מגמאדוב (37) נולד בעיר מחצ'קלה ברוסיה וייצג את נבחרת רוסיה עד גיל 20. ב-1993 הוא שיחק בגביע העולם לנבחרות עד גיל 20 ובשנת 1995 הצטרף למכבי פתח תקוה, אליה הגיע מקבוצת קאמאז. מאוחר יותר הוא קיבל תעודת זהות ישראלית.

בימים הקרובים תיערך פגישה נוספת עם האחים קצב בנוגע למגן מכבי נתניה טל מעבי שמסיים את חוזהו בקבוצה. השחקן מחזיק עדיין בהצעה מפראלמיני הקפריסאית וכרגע פתח תקוה היא האופציה הישראלית הטובה ביותר שלו. לירן שטראובר עדיין לא ממהר לחתום בקבוצה אחרת, כשהעדיפות שלו היא מכבי תל אביב.

לגבי סבסטיאן סנסוני, שהוצע אתמול לקבוצה להמשיך איתו את ההתקשרות, עדיין אין החלטה סופית. איבן מאנצה ונבוישה מרינקוביץ' מסרבים בינתיים לעזוב לפני המשחק האחרון בתמורה לפיצוי. שמו של מהראן ראדי מהפועל עכו עלה בימים האחרונים, לאחר שהוזכר כבר בעונה שעברה כמועמד לקבוצה.

המגן אורי אוזן (32) שסיכם אתמול לשנתיים נוספות בקבוצה יחתום בקרוב על חוזה רשמי בקבוצה, באמצעות פרקליטתו, עו"ד קרן שטיינפלד. "מצאתי כאן בית", הוסיף אוזן, "אם אפרוש בתום החוזה? יכול להיות. יש לי תעודת מאמן ואני לא דואג. על כך פנים, החוזה לשנתיים מצביע על רמת האמון של המועדון בי, ולהפך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully