וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבקרה חוקרת חשדות לאי סדרים כספיים בהפועל פ"ת

4.5.2011 / 12:04

החקירה בנוגע לדוחות הכספיים תעבור בהמשך ל-"ויצמן-יער". גורם: "בקרוב יחשפו פרטים". המועדון: "לא תהיה בעיה"

הרשות לבקרת תקציבים, בשיתוף ההתאחדות לכדורגל, מבצעת בשבועיים האחרונים חקירה מקיפה בנוגע לענייני כספים בהפועל פתח תקוה. החקירה נמצאת בשלבים הראשונים שלה ועשויה לעבור בהמשך לטיפול של משרד החקירות "ויצמן-יער", שם כבר מודעים לחקירה המתנהלת. גורם המודע לפרטי החקירה אישר כי "מדובר בחשדות שעלו בענייני כספים. ייתכן שבהמשך ייחשפו פרטים נוספים". ככל הנראה, מדובר בחשדות שנבעו כתוצאה מהגשת הדוחות הכספיים של הפועל פתח תקוה. המאזן של הקבוצה לעונה שעברה הוגש בחודש מרץ האחרון ובמקביל נפתחה החקירה, מה שעשוי להעיד על חשדות שעלו לכאורה מתוך המאזן. מהבקרה, שם מנהלת החקירה, נמסר בתגובה: "איננו נוהגים למסור מידע בנוגע לחקירות שאנו מנהלים".

מהמועדון נמסר בתגובה: "לא הודיעו לנו על פתיחת חקירה נגד המועדון. אנחנו מודעים למצב שלנו ולא צריכה להיות שום בעיה".

ואם זה לא מספיק, בקבוצה ישנן צרות אחרות לקראת המשחק בשבת מול הפועל רמת גן. עמירן שקלים שלא נטל חלק במשחק האחרון בגלל פציעה, גמר כנראה את העונה. יגאל אנטבי ואיאד חוטבא בתמונת ההרכב. בקבוצה מודעים לעובדה שכל תוצאה אחרת מלבד ניצחון מול נועלת הטבלה, והסכנה של ירידת ליגה תמשיך לרחף.

דפי הנוסחאות שחילק אתמול המאמן גילי לנדאו הפכו לשיחת היום בקרב הקבוצה. כזכור, המאמן פירט על גבי שישה עמודים את הנוסחה הנכונה לניצחון. בין היתר נכתב שם: "הבנת המשחק הינה הבסיס ללחץ הנכון. לחץ נכון הנובע מעמידה נכונה גורם לקיצור מרחק שעל כל שחקן לגמוע. קיצור מרחק משמע תנועה חסכונית, תנועה חסכונית משמעותה חיסכון באנרגיה". שחקן בקבוצה אמר הבוקר: "כנראה שזה תחילת העידן של לנדאו בפתח תקוה. הוא בחור יצירתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully