וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: נו היטר לפרנסיסקו ליריאנו

4.5.2011 / 9:21

משחק ראשון העונה ללא חבטה נזרק על ידי המגיש של מינסוטה ב-0:1 על שיקגו וייט סוקס. המלס נצץ בניצחון הפיליז

פרנסיסקו ליריאנו שחקן מינסוטה טווינס. Charles Rex Arbogast, AP
אולי זה ייצב את הקריירה. ליריאנו/AP, Charles Rex Arbogast

פרנסיסקו ליריאנו לא הצליח למצוא יציבות לאורך הקריירה, כשפציעות מנעו ממנו להפוך למגיש שהיה אמור להיות. אבל הלילה (בין שלישי לרביעי) רשם המגיש של מינסוטה את גולת הכותרת בקריירה שלו, כשהגיש לנו היטר ב-0:1 על שיקגו וייט סוקס, שהושג גם בזכות הומראן של ג'ייסון קובל. ליריאנו שילח שני חובטים בסטרייקאאוט והוליך שישה אחרים, אבל השלים תשעה אינינגים ללא חבטת חובה. "לא רציתי להיות מוחלף על ידי הבולפן, פשוט חשבתי חיובי", אמר ליריאנו בסיום. אדווין ג'קסון בצד השני היה לא רע בפני עצמו, שמונה אינינגים ושני סטרייקאאוטים, אבל עדיין רשם את ההפסד.

לוס אנג'לס איינג'לס לא מוצאת את עצמה מול בוסטון. דני הארן היה כיבוי אורות במשך חמישה אינינגים, אבל בשישי ספג שתי ריצות, הרד סוקס הפכו ל-1:2 ומשם המשיכו עד לניצחון 3:7. ג'ון לסטר חיסל 11 חובטים בסטרייקאאוט והרד סוקס מתקרבים, לראשונה העונה, למאזן חצוי (כרגע על 15:14). הם גם צימקו את הפער מניו יורק יאנקיז, שהפסידו בדטרויט 4:2.

טמפה ביי לא מוותרת העונה. הרייז פיגרו 2:1 באינינג התשיעי מול טורונטו, אבל הומר בן שתי ריצות של בי ג'יי אפטון על ג'ון ראוש באינינג התשיעי העניק להם ניצחון 2:3. קנזס סיטי עברה את בולטימור בעשרה אינינגים כשניצחה 5:6, סיאטל גברה על טקסס 3:4 וקליבלנד המרשימה פתחה מסע של משחקים במערב עם ניצחון 1:4 באוקלנד. שמונה אינינגים, חמישה סטרייקאאוטים וניצחון לפאוסטו קרמונה, שהעלה את השבט למאזן 8:20.

בפילדלפיה, קול המלס הרשים עם תשעה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים ב-1:4 על וושינגטון. להמלס מאזן 1:4 ו-ERA של 2.66 ועם פתיחת עונה מצוינת, נראה שהפציעות מאחוריו. אנדרה אית'ייר מלוס אנג'לס דודג'רס הגדיל את רצף המשחקים עם חבטה ל-29, מה שלא עזר לקבוצתו בהפסד 4:1 לשיקגו קאבס. יוסטון ניצחה בסינסינטי 4:10, סן דייגו עברה את פיטסבורג 5:6, סנט לואיס גברה על פלורידה 5:7, סן פרנסיסקו הכניעה לאחר עשרה אינינגים את ניו יורק מטס 6:7 והמשחק בין אטלנטה למילווקי נדחה.

קול המלס שחקן פילדלפיה פיליז. H. Rumph Jr., AP
הזרועות של פילדלפיה, ובמיוחד זו של קול המלס, עובדות יפה/AP, H. Rumph Jr.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully