וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאקוונדו: גטרר, מירקין ואטיאס הודחו מאליפות העולם

גטרר הפסידה בסיבוב השלישי לאלופה האולימפית מקוריאה באליפות שלא מהווה קריטריון אולימפי, אטיאס נכנע לברזילאי

בת אל גטרר, אלופת אירופה בטאקוונדו, סיימה את דרכה באליפות העולם עם הפסד לאלופה האולימפית ואלופת העולם, לים סו ג'ונג הקוריאנית. גטרר, המתחרה במשקל של עד 57 ק"ג, העפילה אוטומטית לסיבוב השני בו גברה 5:6 על אמלי קרטאחנה מפורטו ריקו. בסיבוב השלישי היא נתקלה ביריבה החזקה, שזכתה לתמיכת הקהל המקומי. גטרר הייתה מצוינת ובתום שני סיבובים התוצאה הייתה 4:4, לפני שהקוריאנית השיגה עוד שתי נקודות בסיבוב השלישי וניצחה 4:6.

גם רון אטיאס ואניה מירקין הודחו מהאליפות. אטיאס בן ה-16, אלוף אירופה לקדטים, הודח בסיבוב הראשון במשקל של עד 54 ק"ג לאחר הפסד 6:4 לברזילאי מיכאל זוארז. מירקין המתחרה במשקל של עד 46 ק"ג גברה בסיבוב הראשון 0:3 על ג'וליה ג'ורדנו מאיטליה לפני שהודחה בסיבוב השני על ידי התאילנדית החזקה בוטרי פודפונג שניצחה 2:7.

אלון אלבוחר הודח אתמול (שלישי) בסיבוב השני במשקל של עד 68 ק"ג לאחר הפסד ליריב צרפתי. אדם סגיר הוא הישראלי האחרון שנותר באליפות והוא יתחרה מחר במשקל של עד 63 ק"ג. ראוי לציין כי לא מדובר בתחרות שמהווה קריטריון למשחקים האולימפיים. הישראלים ינסו להשיג את הקריטריון במשחק הבינלאומיים באזרבייג'אן בחודש יולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully