וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני זהבי מטיל וטו על מעברו של ערן זהבי לפאלרמו

הסוכן היה רוצה לראות את קשר הפועל ת"א בספורטינג, אך במועדון מעדיפים את העסקה הגבוהה ובסביבת השחקן חוששים

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נציג רשמי של פאלרמו האיטלקית אמור לנחות היום (רביעי) בישראל על מנת לסכם את מעברו של קשר הפועל תל אביב ערן זהבי לקבוצה הסיציליאנית בעונה הבאה. פאלרמו אמורה להגיש לאדומים הצעה כספית בסך 1.4 מיליון יורו עבור הקשר, שסעיף השחרור שלו עומד על מיליון יורו בלבד. האלופה צפויה כמובן להעדיף את ההצעה הגבוהה יותר של האיטלקים מאשר ההצעה שהוגשה מספורטינג ליסבון הפורטוגלית. אלא אם כן ספורטינג תסכים להשוות את ההצעה.

עם זאת, בסביבתו של זהבי מודאגים כי העסקה לא תצא לפועל, מכיוון שסוכנו פיני זהבי בינתיים מטיל וטו על המעבר האפשרי. סוכן העל מעוניין לראות את הקשר משחק דווקא בספורטינג ליסבון, ואם לא ישתכנע אחרת יתנגד לעסקה עם הקבוצה האיטלקית.

"כרגע אני לא יודע כלום. אני צריך להיפגש עם המועדון לפי מה שהבנתי", אמר זהבי באימון האדומים. "איתי לא דיברו, ההכנות לשבת יותר חשובות כרגע. אחרי שנסיים את המטרות שלנו העונה נחליט מה לעשות". על המשך המאבקים של הפועל תל אביב על האליפות הוסיף הקשר המחוזר: "היתה תקלה נגד מכבי חיפה, שיחקנו לא טוב, אפילו גרוע, ואנחנו צריכים לבוא יותר חדים וממוקדים במטרה, עם המשחק שאפיין את הפועל בשנתיים האלה ופשוט לקחת את הנקודות. הכי חשוב כרגע זה לקחת נקודות ואני מקווה שנעשה את זה בשבת ונצא לדרך חדשה של נצחונות עד סוף העונה".

גם במידה ויושג סיכום ראשוני בין המועדונים, ספורטינג עדיין נמצאת בתמונה. הנציג האיטלקי אמור להיפגש גם עם נציגיו של השחקן פיני זהבי ועורך הדין יוסי גייר במטרה להגיע לסיכום תנאיו של זהבי בקבוצה ועל אורך החוזה. כזכור, בשבועות האחרונים נקשר שמו של זהבי למעבר לפורטוגל והשחקן אף התבטא בתקשורת הפורטוגלית על רצונו לעבור לספורטינג. יחד עם זאת, ההצעה האטרקטיבית מהליגה הבכירה יותר צפויה לשנות את דעתו. אם זהבי יגיע לפאלרמו, הוא יהיה הישראלי השני בסריה A אחרי שטל בנין שיחק בברשיה בשלהי שנות ה-90.

בתוך כך, הפועל תל אביב ערכה היום סדנת נהיגה בטיחותית בשיתוף הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, בסיומה דיבר איתי שכטר על מצבו הרפואי והאפשרות כי ישוב לכר הדשא עד תום העונה. "יש לי מחר פגישה עם הדוקטור, אני מקווה שאולי הוא יתחשב קצת וייתן לי לחזור לפני הזמן למרות שבדרך כלל הוא לא מאשר את הדברים האלה", אמר החלוץ. "אעשה הכל שייתן לי אישור לחזור עוד שבוע למשחקים המכריעים, אני מרגיש ומאמין שאני יכול לתרום לקבוצה. בפלייאוף כל משחק קשה, ראינו שקבוצות לוקחות נקודות. נתניה ניצחו את חיפה ויהיה משחק מאוד קשה מולם בשבת".

עדכון ראשון: 9:39

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully