וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "מקווה שנגיע עם הלב והראש במקום הנכון"

3.5.2011 / 19:28

מאמן מכבי ת"א הסיר לחץ לפני היציאה לברצלונה: "החבר'ה מרגישים היטב את הרגע". בלו: "כולם באים בכושר טוב"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

לאחר שגברה על ברק נתניה במשחק משחק 2 בפלייאוף של ליגת העל, ערכה הערב (שלישי) מכבי תל אביב את האימון המסכם שלה, לפני שתצא לברצלונה במטרה לחזור עם גביע היורוליג הנכסף. הצהובים נראו חלודים מעט בשני המשחקים האחרונים מול נתניה, כשהם מתעוררים רק במחצית השניה ומשייטים אל הניצחון. מאמן הקבוצה, דיוויד בלאט אמר כי ההתמודדות מול נתניה לא משפיעה על שחקניו, וכי בפיינל פור הכל הולך להיות שונה. "לשמחתי, החבר'ה מרגישים היטב את הרגע", אמר המאמן, "ואני מקווה שהם ידעו להינות מזה".

בלאט המשיך ואמר: "יש חלק מהשחקנים שהיו במעמד הזה וחלק שבכלל לא. אני מקווה שאלו עם הניסיון יידעו לכוון את אלו שלא היו במעמדים הללו, ושכולם יבואו דרוכים עם הראש במקום הנכון ועם הלב במקום הנכון". על היריבה הלא פשוטה שעומדת בדרכם, אמר בלאט: "ריאל קבוצה מאוד עמוקה, היא אגרסיבית ופיזית ויש לה שילוב מצוין בין שחקנים מנוסים ושחקנים צעירים כישרוניים ביותר. היא קבוצה שיודעת איך לשחק ומה היא רוצה מעצמה. מבחינת הסגל, היא קבוצה שנבנתה בשביל להיות במעמד הזה של הפיינל פור, אם לא יותר מכך".

מי שצפוי להיות בורג משמעותי בהתקפת הצהובים בפיינל פור, ואחד שהמעמד לא ממש זר לו הוא דיוויד בלו, שמרגיש בטוח ביכולת קבוצתו. "אני חושב שכולם באים בכושר טוב", אמר הפורוורד. "נשארו לנו כמה ימים עוד להתכונן אבל זה הזמן והתקופה הכי חשובה של כל העונה". לשאלה אם יש לחץ ענה בלו: "אין לחץ, יש לנו קלעים טובים מאוד בקבוצה וכל עוד נבצע את מה שאנחנו צריכים, נעשה את העבודה שלנו ונהיה מוכנים ובפוקוס יהיה בסדר".

על התחושה האישית שלו, אמר הקלע: "באופן אישי אני מרגיש נוח, גם בהגנה וגם בהתקפה. אנחנו צריכים להיות רגועים ופשוט להינות מזה". לגבי היריבה אמר בלו: "אין שחקן אחד בריאל שצריך להתרכז מולו, יש להם הרבה שחקנים טובים באופן כללי, ומאוד חשוב שנתרכז בהתקפה שלהם ובריבאונד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully