וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי אוזן סגר לשנתיים במכבי פתח תקוה, מגמאדוב יפרוש

3.5.2011 / 18:51

במועדון אישרו: "אחרי שנתיים טובות, הוחלט להאריך את ההסכם". מגמאדוב ישתלב בצוות המקצועי, שטראובר הוצע

מגן מכבי פתח תקוה, אורי אוזן, נפגש עם ראשי מכבי פתח תקוה שהציעו לו חוזה לעונה הבאה וסגר על חוזה לשנתיים. אוזן הגיע לפגישה בליווי פרקליטתו, עו"ד קרן שטיינפלד. אוזן גדל במכבי נתניה כשאל מכבי פתח תקוה הוא הגיע ב-2010 וכעת ימשיך שם גם בשנתיים הקרובות. גורם במועדון אישר את הידיעה ואמר: "אחרי שנתיים טובות של אוזן בקבוצה, הוחלט להאריך את ההסכם בשנתיים נוספות. למעשה, מדובר בהחתמה ראשונה העונה".

בלי קשר, יושב ראש הקבוצה, משה זוארץ, נפגש היום (שני) עם סוכנם של טל מעבי ולירן שטראובר, רונן וגלעד קצב. כפי שפורסם בתחילת השבוע, השיחה נועדה כדי לנסות ולהחתים את המגן השמאלי בקבוצה, כשלפתח תקוה הוצע גם שוער מכבי תל אביב. בתום הפגישה אמר גלעד קצב: "שטראובר נותן עדיפות למכבי תל אביב".

מקורב לשוער הוסיף: "זאת לא הפעם הראשונה בשבוע האחרון שלירן מוזכר כמועמד למכבי פתח תקוה, אבל קודם הוא צריך לשבת עם מכבי תל אביב. ברור שהוא מעדיף לשחק שם". במהלך הפגישה הוצע לפתח תקוה להמשיך את ההתקשרות עם סבסטיאן סנסוני, אך באם המושבות ביקשו לחשוב על כך.

פתח תקוה הודיעה לחלק מהשחקנים הזרים שלה, איבאן מאנצה ונבוישה מרינקוביץ' כי היא מעוניינת לשחרר אותם כבר עכשיו. כפי שפורסם מוקדם יותר השבוע, בקבוצה מעוניינים לשחרר את שלושת הזרים, כולל סבסטיאן סנסוני, שעכשיו עתידו יישקל מחדש. הזר הרביעי, ג'ו ביזרה, מתקשר עם ההנהלה באמצעות אבי נמני וסוכן מאורוגוואי, אבל לא בטוח שימשיך. כפי שכבר פורסם, מיכאל זנדברג ומוראד אבו ענזה אמורים לעזוב.

לגבי מגמאדוב, הערב התקיימה פגישה עם השחקן, ובה הבהירה לו הקבוצה כי למרות שהוא מעוניין להישאר עוד עונה, היא רוצה לשחררו, והוא צפוי להודיע על פרישה. כזכור, כבר לפני שבועיים פורסם כי הנהלת הקבוצה אינה מעוניינת שימשיך. מאוחר יותר אישר הדובר לירן זילברמן את הידיעה לפיה השחקן יפרוש מול באר שבע ומסר בתגובה: "מגמאדוב יערוך את הופעת הפרידה במשחק הקרוב, אליו תתיר הקבוצה כניסה חופשית. הנהלת הקבוצה החליטה כי אף שחקן לא ילבש את החולצה מספר ארבע בעתיד. אין מילים לאתר את ההערכה והכבוד שאנו רוכשים למוראד. מדובר בסמל ואות למופת ואנו מודים לו מעומק הלב על השנים בהן שירת את המועדון. אנו בטוחים כי יתרום לצוות המקצועי בעונה הבאה".

עדכון ראשון: 18:49
עדכון אחרון: 19:38

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully