וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי לנדאו: "חוזר למים העמוקים בלי זמן חסד"

3.5.2011 / 11:30

המאמן העביר אימון ראשון בהפועל פ"ת: "השאלה האם אני הסמכות המקצועית העליונה היא רטורית". אף אוהד לא הגיע

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

לא כל יום קורה שמאמן מסכים להגיע לקבוצה שלושה מחזורים לפני סיומה של העונה, כאשר היא מצויה של מאבק הישרדות בליגה, אבל גילי לנדאו עשה זאת בכל זאת כשהצטרף בימים האחרונים למועדון ממלאבס. לנדאו העביר היום את האימון הראשון שלו בקבוצה שלא ידעה הרבה שקט בתקופה האחרונה והתייחס לבואו.

למרות אימון הבכורה של לנדאו, אף אוהד לא הגיע לאימון, וזאת כנראה לאור המחאה הנמשכת של האוהדים כנגד התנהלות המועדון בנוגע לתחלופה הגבוהה של מאמנים מאז עזיבתו של יובל נעים. מי שנכח באימון הוא המנכ"ל אפי צפריר, שהגיע ועודד את השחקנים לפני משחקה החשוב של הקבוצה ביום שבת נגד הפועל רמת גן במסגרת המחזור ה-33 בפלייאוף התחתון. ללנדאו הצטרף איציק שאקי שחזר לתפקידו הקודם כעוזר מאמן וסקאוט.

"לא כל יום מגיעים שלושה מחזורים לפני הסיום"

"אני שמח להגיע להפועל פתח תקוה, מועדון בעל מורשת היסטורית, לכבוד הוא לי", אמר לנדאו בפתח דבריו. "אני מגיע בסיטאוציה לא שגרתית. לא כל יום מגיעים שלושה מחזורים לפני הסיום, אבל אני מגיע מתוך אמונה שהקבוצה ששבתה את ליבותיהם של לא מעט אוהדי מכדורגל, תחזור למסלול ותבטיח את הישארותה. כמובן שהמטרה הראשונה היא להישאר וכמה שיותר מהר.

"מטבע הדברים אני נרגש", המשך המאמן הטרי. "נער הייתי וגם זקנתי. גם אם יצאתי לאתנחתא, עדיין הכדורגל אף פעם לא היווה רק מקצוע עבורי אלא דרך חיים, ואני חוזר למים העמוקים בלי שום זמן חסד, אבל איך אומרים 'קדימה לעבודה' או תקראו לזה לזירה.

"קודם כל", הוסיף לנדאו, "אני חושב שהקבוצה הזאת הראתה השנה שאני לא מכניס ראש בריא למיטה חולה. השאלה הפיקנטית או המתבקשת היא האם אני הסמכות המקצועית אז תשובתי היא שהשאלה רטורית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully