וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש יכולה לשחרר את ערן לוי למרות החוזה

2.5.2011 / 18:00

הסיבה: סעיף בעיות משמעת המאפשר פרידה ללא פיצוי. ביסו יעזוב בתום העונה, גם אילוז? קלינגר מחפש מגן ימני ושוער זרים

הפועל באר שבע יכולה לשחרר את החלוץ ערן לוי למרות שהוא מחזיק בחוזה לעונה הבאה, כך עולה מתוך ההסכם שנערך עם השחקן. הסיבה: סעיף בעיות משמעת, שמאפשר לקבוצה להיפרד מהשחקן ללא פיצוי אם יעבור עבירת משמעת במהלך העונה. מעמדו של החלוץ, כזכור, התערער לקראת סוף העונה בעקבות מה שהוגדר על ידי המועדון כ"הפרות משמעת בוטות". מקורביו של השחקן אמר היום: "יש מספיק מועדונים שירצו את ערן לוי בעונה הבאה. אם באר שבע לא תכבד את ההסכם, הוא יהיה במקום אחר".

לאחר התלבטות לגביו, הוחלט שהקשר הגנאי ג'יימס ביסו יעזוב את הקבוצה בתום העונה. לעומתו, קיים ספק מסוים בנוגע לאיברהים בסיט. במועדון מעריכים את הפוטנציאל הגלום בו, מה גם ששכרו נמוך יחסית, וזו הסיבה שבגללה שוקלים להשאירו. החלוץ יוסף אבו לבאן, שרשם העונה 29 שערים בכל מסגרות הליגה השניה לנוער, נמצא בתוכניות של קלינגר לעונה הבאה וייכלל בסגל. גם החלוץ מוטי מלכה יגיע לפתיחת האימונים של הקבוצה וייצא איתה למחנה האימונים בפולין בחודש יולי.

בקבוצה מחפשים מגן ימני ושוער זרים. בימים האחרונים גיששה הקבוצה דווקא אצל שוער ישראלי, דודו גורש, אבל השכר שהוא דורש גבוה מדי למועדון ולכן הוחלט לנסות אופציה של שוער זר. ייתכן ובעקבות הניסיון למצוא מגן ימני, הקפטן אביתר אילוז יבקש לעזוב, אם כי גם הוא מחזיק בחוזה לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully