וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: גיל לב נפגש עם גלעד קצב

הדס גרינברג

2.5.2011 / 14:37

היו"ר דן עם הסוכן על חמשת שחקני הקבוצה אותם הוא מייצג. בנתניה רוצים שקרופניק, ימפולסקי ומעבי ימשיכו בעונה הבאה

יו"ר מכבי נתניה, גיל לב, נפגש היום עם סוכן השחקנים גלעד קצב והשניים דנו בחמשת שחקני הקבוצה אותם מייצג קצב: לאוניד קרופניק, דלה ימפולסקי, טל מעבי, ניר נחום ופיראס מוגרבי. קרופניק שמסיים את חוזהו, מעוניין להמשיך במכבי נתניה ובקבוצה קיימת שביעות רצון מהיכולת אותה גילה – בעיקר בחלק השני של העונה - אך לצד זאת המועדון יתקשה לעמוד לעמוד בשכרו שעומד על 130 אלף דולר ויתכן כי על מנת להשאירו, בנתניה יבקשו מהבלם לקצץ בשכרו.

באשר לימפולסקי שמסיים אף הוא את חוזהו, שני הצדדים הביעו רצון שהקשר ימשיך במועדון אך הדרישה מצד השחקן תהיה לחוזה לפחות לשנתיים הבאות עם שדרוג ניכר בשכרו. ימפולסקי מציג העונה יכולת מצוינת והוא תרם רבות לקבוצה, ונראה שהוא יישאר רק אם ייזכה לשדרוג משמעותי בשכר. יש לציין כי על אף גישושים מצד קבוצות אחרות, הרצון של הקשר הוא להמשיך במכבי נתניה בשורותיה הוא משחק מגיל 13.

באשר לטל מעבי שמסיים אף הוא את חוזהו, במועדון מעוניינים להשאירו, אך הדברים תלויים בהצעה שתוגש למגן המוערך מאוד בקבוצה. מעבי שמשחק כבר ארבע שנים בקופסה מחזיק גם בהצעות מפראלימני הקפריסאית וממכבי פתח תקוה, ונתניה תהיה צריכה להניח בפניו הצעה אטרקטיבית.

פיראס מוגרבי מחוזר על ידי מכבי תל אביב ומוטי איוניר שכבר הדריך אותו בנבחרת הצעירה מאוד רוצה לראות אותו בקרית שלום, אך השחקן נמצא תחת חוזה ורק הצעה גבוהה תשכנע את נתניה למכור אותו. בתוך כך, השחקן דורש שדרוג משמעותי לאור העונה הטובה שלו, במסגרתה כבש שישה שערים ובישל שישה נוספים בכל המסגרות.

בנוגע לנחום: נתניה מחזיקה באופציה להאריך את חוזהו והיא צפויה לנצל אותה.

בתוך כך, שחקני הקבוצה זכו היום לחופש ומחר יחלו בהכנות לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב ביום שבת. ניר נחום, אוראל דגני ומריאנו קפוראלה ייעדרו בשל צבירת כרטיסים צהובים. קובי דג'אני ישוב מהרחקה לקישור האחורי כאשר עדי נמני שמילא את מקומו בשבת, יוסט לעמדת המגן הימני בהיעדרו של דגני. עטר עדיין לא החליט מי יתפוס את מקומו של נחום, כאשר יתכן שמאור עשור יעשה זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully