וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: במשחק הזה כולם ניצחו

2.5.2011 / 9:58

המטס ניצחו 1:2 בפילדלפיה, הקהל הריע ממושכות לידיעה על מותו של בן לאדן. בוסטון ניצחה מסינגל של קרל קרופורד

אוהדת בייסבול בודקת את הטלפון לוודא שאוסמה בן לאדן מת. Matt Slocum, AP
ברגע הזה המשחק בכלל לא היה חשוב. אוהדת של הפיליז בודקת את המכשיר הנייד לוודא שבן לאדן אכן מת/AP, Matt Slocum

יש ימים שבהם המשחק עצמו פחות חשוב, דווקא כשמדובר בספורט הלאומי. יושבי סיטיזנס בנק פארק בפילדלפיה ראו את קבוצתם מפסידה לניו יורק מטס 2:1 ב-14 אינינגים, אבל האיצטדיון רעש במעלה האינינג התשיעי, עם דבר מותו של אוסמה בן לאדן. "שמעתי קריאות מהיציעים, זה היה מדהים", אמר אר איי דיקי, המגיש של המטס, "זה היה מאוד אמוציונלי". במשחק עצמו סיימו כריס יאנג מהמטס וקליף לי מהפיליז ללא הכרעה, כשיאנג סוגר שבעה אינינגים עם שבעה סטרייקאאוטים ולי מסיים עם שבעה וחמישה.

קרל קרופורד מבוסטון אכזב עד כה העונה, אבל אמש החזיר מעט מההשקעה, כשחבט לסינגל מנצח ב-2:3 שמנע מבוסטון הפסד נוסף וסוויפ לסיאטל. קליבלנד הלוהטת המשיכה לעשות את העבודה מול דטרויט ועם שלוש ריצות באינינג השמיני רשמה סוויפ על הטייגרס, 4:5 בסיום. בשיקגו וייט סוקס העניינים ממשיכים להיות יגעים לאחר הפסד שלישי ברציפות לבולטימור, 6:4. אם האוריולס ינצחו גם הערב, הם ישלימו סוויפ בן ארבעה משחקים.

מריאנו ריברה רשם שמירה עשירית העונה, היאנקיז מיגרו את טורונטו 2:5. קנזס סיטי הכניעה את מינסוטה הצולעת 3:10, כשהבשורה לטווינס היא הומראן ראשון העונה לג'סטין מורנו. לוס אנג'לס איינג'לס מצאה את עצמה בפיגור 5:0 כבר באינינג הראשון בטמפה ביי, אבל חזרה יפה וניצחה 5:6 הודות לריצה נבונה של ורנון וולס בין הבסיסים, כשמשך אליו שחקני הגנה ואפשר לטוריי האנטר להגיע לצלחת באינינג השמיני. אוקלנד גברה על טקסס 2:7.

ב-NL, אטלנטה הפכה פיגור ביתי לניצחון 5:6 על סנט לואיס. סן דייגו ניצחה בלוס אנג'לס את הדודג'רס 0:7, מה שלא מנע מאנדרה אית'ייר לחבוט במשחק ה-27 ברציפות. פלורידה השתלטה על סינסינטי וגברה עליה 5:9 ובאד נוריס מיוסטון רשם 11 סטרייקאאוטים בשבעה אינינגים ושני שליש של עבודה בדרך ל-0:5 על מילווקי.

וושינגטון גברה על סן פרנסיסקו 2:5, פיטסבורג ניצחה בדנבר את קולורדו 4:8 ואריזונה עברה את שיקגו קאבס 3:4.

קרל קרופורד שחקן בוסטון רד סוקס מתחבק עם חבריו לאחר ניצחון על סיאטל. Michael Dwyer, AP
סופסוף יוצא ממנו משהו. קרופורד חוגג עם שחקני בוסטון/AP, Michael Dwyer

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully