וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרדוגים? הנדריקס: "אנחנו לא עדיפים מול ריאל"

2.5.2011 / 9:04

מכבי תל אביב מתכוננת לפיינל פור, ריצ'רד הנדריקס טוען: "ריאל מדריד קבוצה חזקה ומוכשרת שרגילה לקצב ואינטנסיביות שונים"

פחות משבוע לקראת המפגש הגורלי מול ריאל מדריד, מכבי תל אביב רחוקה מלהציג יכולת מזהירה. שלושה רבעים של יכולת מגומגמת גרמו לצהובים להתקשות מול ברק נתניה, כשרק ברבע האחרון מכבי הצליחה לברוח למארחים ולנצח במפגש השני ביניהן.

"אין לנו כוונה להופיע במשחק מול ריאל רק לרבע האחרון - כפי שהיה במשחק האחרון מול נתניה", אומר ריצ'ארד הנדריקס לוואלה! ספורט, "אני מקווה שנוכל להעלות את הרמה ואת האינטנסיביות שלנו רמה אחת למעלה. אנחנו מובילים בסדרה מול נתניה 0:2, ומעתה אנו מניחים בצד את הסדרה הזאת. עכשיו אנחנו בריכוז מלא לקראת ריאל מדריד.

אנחנו צריכים לבוא למשחק ולהציג את המשחק הכי טוב שאנו יכולים כבר משריקת הפתיחה ולהמשיך ביכולת חדה וטובה למשך כל הארבעים דקות", סבור הנדריקס. " אני מקווה שנציג מול ריאל את אותה רמת משחק שלנו, כפי ששיחקנו לכל אורך העונה. הרי לא מדובר בסתם משחק - זה משחק של לחיות או למות עבורנו - וזה צריך להתבטא באינטנסיביות ובמאמץ שנציג".

הנדריקס אינו מקל ראש ביריבה הספרדית: "יש להם קבוצה חזקה ומאוד מוכשרת. בליגה הספרדית הם שומרים על קצב גבוה קצב ואינטנסיביות שאנחנו לא רגילים אליה לאחרונה. הם רגילים למאבקים קשים ולקצב שונה ממה שאנחנו רגילים, אך נתכונן אליהם כמו שצריך. בימים הבאים נעשה את הכל ואת המיטב שלנו בכדי כדי להגיע מוכנים לחצי הגמר".

הנדריקס התייחס להצלחתו האישית מול הקבוצות הספרדיות ועד כמה יתרום מול ריאל : "כולנו הולכים להיות מוכנים למשחק מול ריאל, לא רק אני. באופן אישי, כמובן שאנסה לתרום כמה שרק אפשר".

ומה סיכוייה של קבוצתו? "אנחנו לא עדיפים מול ריאל", אומר הנדריקס, "כן, יש לנו סיכוי גבוה, ואנחנו רק צריכים לבוא ולקחת את הסיכוי הזה בפיינל פור בשתי ידיים. ניקח כל משחק לחוד, קודם ננסה לנצח את ריאל, ובתקווה שנגיע למשחק הגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully