וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת נפרדת מפרדי דוד: "הוא השאיר פה חותם"

2.5.2011 / 8:39

שחקני מכבי פתח תקוה נפרדים מהמאמן, שסיכם עקרונית לחמש שנים בהפועל רמת גן. ההכנות יחלו לפני מינוי המאמן הבא

"פרדי דוד השאיר חותם במכבי פתח תקוה. הוא דאג לקדם צעירים, עומר דמארי וטל בן חיים עשו אצלו קפיצת מדרגה ואין שום השפעה למיקום שישי או שביעי בטבלה. חבל שהוא עוזב. המאמן הבא יצטרך להתמודד כאן עם מהפכה לא פשוטה". כך הגיבו שחקנים במכבי פתח תקוה על הידיעה בוואלה! ספורט לפיה המאמן פרדי דוד נפרד סופית מהקבוצה וסיכם עקרונית בהפועל רמת גן. אם הכל יילך לפי התוכניות, דוד יחתום לחמש שנים במועדון שמתכנן מהפכה לא קטנה, החל ממחלקת הנוער.

במועדון מודעים לעובדה שיתקשו למצוא מאמן בכיר יותר. שמו של אלי כהן עלה וירד מהפרק, וכעת עומדת ההנהלה בפני דילמה לא פשוטה. ייטב לוזון, שקיבל את תעודת ה"פרו" שלו, ימשיך במחלקת הנוער ובינתיים אין כוונה לתת לו את המושכות. שמו של ג'ון גרגורי עלה לאחרונה וייתכן שתיעשה אליו פנייה בהמשך. במועדון מתכוונים להתחיל בהכנות לעונה הבאה עוד לפני מינוי המאמן הבא. כך למשל, צפויה בקרוב פגישה עם מגן מכבי נתניה, טל מעבי. "הציעו לנו אותו, התנהלו שיחות, אבל טרם הגשנו הצעה כספית", אישרו במועדון.

המהפכה בסגל, שכוללת את שחרור הזרים ושחקנים ישראלים בכירים, עשויה לגבות מחיר כבד, כשבמועדון כבר מתכוננים לעזיבה אפשרית של עומר דמארי, ואולי גם טל בן חיים. לאחרונה אמר דמארי למקורביו כי בארץ הוא היה מעדיף לשחק במכבי חיפה, אך בשלב זה יעקב שחר לא מסכים לשלם מיליון וחצי יורו ויותר עבור מחצית מהכרטיס. הבלם ניצן דמארי צפוי להיפגש בתוך שבוע ימים עם היו"ר משה זוארץ על מנת לנסות ולהגיע להבנות לגבי חתימה על חוזה ארוך טווח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully