וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויל סולומון: "ירושלים היא תרנגולת ללא ראש"

1.5.2011 / 20:28

הגארד לא אהב הערה של קטש באימון ויצא במתקפה חריפה בטוויטר: "תהיתי כבר באוקטובר מה הכיוון שלנו ואני עדיין תוהה"

המתחים השוררים בהפועל ירושלים הופכים לברורים מיום ליום, ולאחר תקריות רבות שנרשמו העונה, הערב (ראשון) נראה שהמתח מגיע לנקודת רתיחה. גארד הפועל ירושלים, וויל סולומון, שלא הסתיר את התסכול שלו עד כה מהעונה של האדומים, שוב עמד במרכז העניינים באימון הערב. על פי גורם במועדון, סולומון הגיע לאימון עם מצב רוח רע ונראה בלי חשק. במהלך האימון אמר לו מאמן הקבוצה, עודד קטש אמר: " שב בצד קצת". סולומון, על פי נוכח באימון ,לא אהב את ההחלטה, ומאוחר יותר, צייץ סולומון בטוויטר ותקף בחריפות את מאמנו: "מה העתיד של ירושלים אם יש לך תרנגולת ללא ראש?".

מיד לאחר מכן כתב: "מה הכיוון שאנחנו הולכים בו, אני תהיתי מאז אוקטובר 2010, עכשיו אוקטובר 2011 ואני עדיין תוהה". חצי שעה מאוחר יותר צייץ הגארד: "תארים אירופאים, על מה כל המהומה! תעבוד קשה, תשיג תוצאות". ודקות ספורות לאחר מכן: "אני אוהב את העיר ירושלים, האוהדים יגרמו לך להישאר, הם אוהדים שרופים. תודה רבה לכל אוהדי ירושלים על כל התמיכה, אתם נותנים לי ביטחון". לאחר התקרית, נלקח השחקן לשיחה אישית עם גורמים בהנהלה. בה הביע את תסכולו. עודד קטש סירב להתייחס לדברים.

יש לזכור שזו אינה הפעם הראשונה שסולומון מסתכסך עם הנהלת הקבוצה או עם מאמנה, (ראו לינק למטה) ובירושלים מסרו כי דווקא העימות הערב לא היה מהמשמעותיים שנרשמו. אגב, במשחק האחרון של הקבוצה, אז ניצחה ירושלים את מכבי אשדוד במשחק הראשון בסדרת הפלייאוף, פתח סולומון על הספסל ולא נכנס לאורך כל הרבע הראשון. בהמשך היה מהבולטים בקבוצה ואף הוביל אותה לניצחון. בטוויטר שלו כתב אז: "אני לא מבין מה הם רוצים ממני! להיות למעלה או למטה. אנשים צריכים להסתכל על עצמם במראה ולחשוב". לאחר הניצחון כתב: "השגנו ניצחון ראשון בפלייאוף. העונה הזאת היתה בשבילי רכבת הרים, ואני כבר לא יודע למה לצפות, אבל עכשיו חושבים בגדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully