וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשקלון: "אם נרד ליגה זה רק כי לשחקנים אין כבוד"

1.5.2011 / 15:21

באשקלון מבינים שפחות מניצחון על סכנין בשבת והלאומית בפתח. שחקן: "אחרי השנה הזאת זה נס שבכלל יש לנו סיכוי"

בהפועל אשקלון לקחו קשה מאוד את ההפסד אתמול (שבת) להפועל רמת גן ואת העובדה שבני סכנין ניצחה ויצרה על פניהם פער של ארבע נקודות. בשבוע שלפני המשחק דיברו באשקלון על כך שהקבוצה חייבת לנצח והעריכו שסכנין לא תנצח את אשדוד, ושלמעשה הם יוכלו להגיע למשחק הבית בשבוע הבא מול סכנין בו תיקו יוכל להשאיר אותם במקום ה-14 המוביל למבחנים.

בפועל, אשקלון שיחקה לא טוב, רמת גן שלטה ובמחצית הבעלים פרוספר אזגי נכנס לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "גם בשבוע שעבר באשדוד היה מצב דומה אבל הפוך. אנחנו הובלנו 0:1, שלטנו במשחק ואז הם התהפכו עלינו במחצית השנייה. בואו נעשה כמו שאשדוד עשו לנו ונהפוך את הקערה" הדברים של אזגי לא עזרו והקבוצה הפסידה.

בקבוצה נשמעה הרבה ביקורת בסיום על השחקנים ואנשים במועדון אמרו: "רמת גן שיחררה שני זרים, טל חן היה מורחק ולא היה להם מה למכור חוץ מלשמור על הכבוד שלהם. זה מה שניצח להם את המשחק - לשחקנים שלנו אין את הכבוד הזה. אם נרד ליגה זה רק כי לשחקנים אצלנו אין כבוד ולא כולם חוששים מלרדת ליגה".

בקבוצה נשמעו טענות לכך שהשוער סטיבן אהורלו לא עשה מספיק מאמצים בכדי לשחק וכן ביקורת על ההשקעה של איליה יברויאן. יחד עם זאת, באשקלון מנסים לעודד את השחקנים לקראת המשחק הגורלי נגד סכנין ואמרו: "אין חזרה מהמשחק בשבת - פחות מניצחון וירדנו ליגה. אם ננצח נקבל ביטחון ולסכנין יירד הביטחון. הכל גם יכול להתהפך עם הפועל פתח תקוה ואשדוד. איך אומרים? זה הכדור האחרון, אם לא פוגעים אנחנו מתים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully