וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: "גוטמן חייב לזעזע את הקבוצה"

מאמן הפועל ת"א עשוי לבצע מהפכה בהרכב מול נתניה בשבת: לאלה עשוי לפתוח במקום תמוז או שהר, גם אלרואי כהן בתמונה

הפועל שבה היום (ראשון) להתאמן בצהריים כשהיא עדיין מנסה ללקק את הפצעים מהפסד אמש במשחק העונה למכבי חיפה (2:0). השחקנים אומנם ציפו לאסיפה תוקפנית מצד אלי גוטמן, שהיה מאוכזב מאוד מהיכולת של הקבוצה, אך המאמן העדיף לעודד את שחקניו.

"אסור להוריד את הראש עכשיו", אמר גוטמן. "יש עוד מספיק משחקים לתקן. לא הייתה אתמול הקרבה, ומכבי חיפה היו ראשונים לכל כדור. אסור שדברים כאלה יחזרו, אתם חייבים לשחק הרבה יותר קרוב וביחד".

למרות דבריו של גוטמן, בקבוצה יש דאגה אמיתית לקראת סיום העונה בשל תחושת השובע האופפת את הפועל, זאת על אף מאמצי הצוות המקצועי להחזיר את הרעב והטירוף שהיו בהפועל בעונה שעברה. כרגע בקבוצה לא מוציאים פתרונות לעניין. גוטמן גם שוחח היום עם גילי ורמוט וערן זהבי, וביקש מהם לקחת יותר אחריות במשחקים שנותרו.

שכטר יחזור לשני המשחקים האחרונים?

חרף ניסיונות העידוד, בהפועל עדיין מתעסקים בהרכב שגוטמן העלה אתמול למשחק. אחד המאוכזבים העיקריים היה סלים טועמה, שלא הבין מדוע גוטמן לא שילב אותו מהספסל. "בכל פעם שסלים שיחק העונה הוא הפגין יכולת טובה", אמר שחקן בקבוצה, "רק לגוטמן כנראה יש סיבה למה הוא לא נתן לו לשחק אתמול".

כרגע הצוות המקצועי יודע שבדרך מסוימת הוא חייב לעשות איזשהו שינוי. "גוטמן חייב לזעזע את הקבוצה", אומר היום גורם בקבוצה, "אם לא, לא נראה איך אנחנו לוקחים אליפות". בדיוק בגלל הסיבות האלה גוטמן יבחן מספר שינויים בהרכב לקראת המשחק מול מכבי נתניה בשבת, כמו הכללתו של מהראן לאלה במקום אחד החלוצים (בן שהר או טוטו תמוז) כשגם אלרואי כהן נמצא בתמונת ההרכב.

אביחי ידין, שסובל מפציעה בברכו, אמור גם הוא לשוב ל-11 הראשונים. שי אבוטבול, שגם היה בין החלשים אתמול במגרש, יכול למצוא את עצמו מחוץ להרכב בשבת. וינסנט אניימה טס לניגריה לאחר שאתמול פנה לגוטמן וביקש לטוס מסיבות שאינן סובלות דחוי. המאמן אישר לשוער לצאת והוא אמור לחזור ביום רביעי ארצה.

איתי שכטר ייפגש עם הרופא המנתח שלו ביום חמישי, והוא מקווה לקבל בשורות טובות לפיהן הוא יוכל לחזור עוד העונה למגרשים. "גם אם הוא יגיד לי שאני יכול לחזור לשני המשחקים האחרונים, אני אשמח ואתן הכל בשביל לעזור לקבוצה", אמר שכטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully