וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן עזרא: "חולם לצאת לחו"ל ממכבי נתניה"

הדס גרינברג

1.5.2011 / 11:57

הקשר מאושר בקבוצה מהקופסה ומוסיף: "לא מאוכזב שלא עברתי להפועל ת"א, לפי איך שהם נראים עכשיו הכל לטובה"

אין ספק שהתיקו 3:3 בין מכבי נתניה לקרית שמונה היה אחד מהמשחקים המשוגעים העונה. הקבוצה מהצפון עלתה ליתרון אחרי 21 שניות, נתניה השוותה כעבור דקה וחצי, אחר כך הגיעו גם מהפכים ושערים יפים ובסיום שישה שערים וחלוקת נקודות. מאמן נתניה ראובן עטר, אף אמר בסיום המשחק למאמן קרית שמונה, רן בן שמעון "איזה משחק היה לנו".

מי שממשיך לעשות את העבודה ולתרום את חלקו בחלק הקדמי הוא החלוץ סרגיי טרטיאק, שהוסיף למאזנו צמד שערים וכעת עומד על שישה שערים מאז הגיע בינואר לקבוצה. הקשר חן עזרא שפתח אתמול בהרכב לראשונה מזה חודשיים מאז שב מפציעה, כבש את השער השלישי וגם הוא עדיין מעכל את המשחק שחווה: "היה אתמול משחק מטורף ולא מאורגן, ובגלל זה היו הרבה שערים. גם כשקרית שמונה הובילו 2:3 נשארה בנו האמונה. זה מה שיפה בנו - אנחנו לא מוותרים. במשחק כזה מול קבוצה מצוינת כמו קרית שמונה אני שמח שלא הפסדנו".

לעזרא הייתה סיבה כפולה לחגוג אתמול את השער היפהפה שכבש בבעיטה חזקה היישר לחיבורים. גם לאור העובדה ששערו העניק לנתניה נקודה וגם לאור העובדה שזה היה השער הראשון שלו מאז המחזור השביעי: "כשקיבלתי את הכדור אמרתי לעצמי שאני אנסה לבעוט לפינה הגבוהה ואני שמח שזה נכנס. הייתי פצוע הרבה זמן ואחרי הגול היה אפשר לראות איך התפרקתי. אני מודה לבורא עולם".

עזרא סיפר על התקופה בה ישב חודשיים בחוץ בגלל פציעה: "היה לי קשה בחוץ. בשנה שעברה נעדרתי חצי שנה בגלל פציעה והשנה עוד חודשיים... זה לא קל לעבור את זה ולחזור מזה. אין ספק שקשה לא להיות חלק מההצלחה של הקבוצה ולראות אותה מבחוץ, אבל בסך הכל נעדרתי שמונה משחקים ואני שמח שהצלחתי לעזור אתמול לקבוצה".

הקשר אף מתייחס לעובדה כי נתניה השוותה את השיא של המועדון משנת 1983 בכך שסיימה משחק 15 ברצף ללא הפסד: "זה כבוד גדול, במיוחד שההישג הזה מגיע בקבוצה של שחקנים צעירים. זה באמת דבר מדהים ונקווה לא לעצור כאן. בשבת מחכה לנו הפועל תל אביב וזו משוכה לא פשוטה. הפועל קבוצה מצוינת, אבל גם אנחנו בכושר טוב ונבוא להילחם".

עזרא שנחשב אחד הכישרונות המבטיחים של הכדורגל הישראלי עדיין לא חושב על העונה הבאה למרות שהוא מודע היטב להתעניינות בו "אני אוהב את מכבי נתניה ולא יודע מה יהיה בעתיד. החלום שלי הוא לצאת לשחק בחו"ל ממכבי נתניה. לא התבאסתי שהעסקה עם הפועל תל אביב התפוצצה בינואר כי זה לא בא ממני. חוץ מזה, כשמסתכלים היום איך נתניה משחקת יפה ולהפועל לא כל כך הולך - אפשר לומר שהכל לטובה".

קובי דג'אני שנעדר אתמול עקב צבירת כרטיסים צהובים, ישוב להרכב במשחק נגד הפועל תל אביב. מצד שני, ראובן עטר יחסר לא פחות משלושה שחקנים בעקבות הרחקות: ניר נחום, מריאנו קפוראלה ואוראל דגני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully