וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנפיין, אמסלם ורוני לוי חגגו בירושלים עם גאידמק

1.5.2011 / 10:38

צפו ביו”ר בית”ר ובמאמן חוגגים עם הבעלים את זיכויו בפרשת אנגולה גייט. אריאל הרוש רוצה להישאר, אלירן דנין עשוי לחזור

קובי אליהו

הוידאו באדיבות האתר החרדי "כיכר השבת"
http://www.kikarhashabat.co.il

בבית"ר ירושלים המשיכו אתמול (שבת) באווירה החיובית, לאחר שבפעם הראשונה העונה הצליחה הקבוצה לצבור ניצחון רביעי ברציפות, 0:3 על הפועל פתח תקוה. הקבוצה מציגה יכולת חיובית, השחקנים נהנים מאווירה אופטימית, וכעת כולם מחכים למוצא פיו של ארקדי גאידמק בנוגע להשקעתו בקבוצה בעונה הבאה, בתקווה לשמור על האופטימיות.

הבעלים ערך אתמול בלילה תפילה בכותל המערבי לרגל זיכויו ממרבית הסעיפים בפרשת "אנגולה גייט", כאשר בתפילה נכחו גם היו"ר איציק קורנפיין והמאמן רוני לוי. השלושה השתתפו לאחר מכן גם בסעודה החגיגית, ורקדו עמו מסביב לשולחן בעודם אוחזים ידיים במעגל עם חבורה גדלה של אברכים (מצורף לינק). כעת בבית"ר מקווים כי הסיפוק שחש גאידמק כתוצאה מהזיכוי וההתקרבות שלו לבית"ר יגרמו לו כבר בימים הקרובים לממש את הבטחתו ולאשר תקציב לעונה הבאה שיאפשר בניית קבוצה שתתמודד בחלק העליון של הטבלה.

כרגע ההכנות לעונה הבאה מוקפאות, כולל הניסיון להחתמת שחקנים המסיימים חוזה כמו עידן טל, תומר בן יוסף וכריסטיאן גונזאלס. המאמן רוני לוי אמר על כך ש"בגלל חוסר הוודאות עדיין לא נכנסנו לנושא הרכש, ואנחנו כרגע לא יכולים להתקדם. הכי חשוב זה שיש כאן גרעין רחב וחזק מאוד של שחקנים שאפשר לסמוך עליהם, אך נצטרך לעשות חיזוק טוב כדי להגיע למקומות אליהם אנחנו שואפים ומכוונים". לוי התייחס גם לאהבה שהוא מקבל מהקהל, ואמר: "החיבור שלי עם הקהל היה פנטסטי מההתחלה, אני נהנה וכיף לי לאמן בקבוצה עם קהל כזה".

הרוש: "לא במקרה הקהל שר 'האימפריה עוד תחזור'"

דבר שהעיב מעט על השמחה היו חילופי קללות והאשמות בין משה בן לולו לסטיבן כהן. בן לולו כעס מאוד על כך שכהן לא מסר לו והחל לקלל אותו, לפני ששחקנים שהיו לידם הרגיעו את העניינים. בצוות המקצועי אמרו כי מדובר בחלק מאמוציות של משחק ואין שום כוונה להתייחס לדברים האלה.

מי שהסכים לדבר לאחר תקופה ארוכה היה השוער אריאל הרוש, שעבר עונה הפכפה עם משבר ראשון בקריירה הבוגרת בחלק הראשון של העונה, וידע להתאושש לקראת הסיום. הרוש אמר: "אנחנו רק במקרה בפלייאוף התחתון, ברור שזה לא המקום בו אנחנו צריכים להיות. רוני לוי הגיע אלינו באמצע העונה ומאז יש שיפור גדול בכל הקבוצה. יש רצון גדול, אימונים טובים, באים למשחק ונהנים, ומקווה שנביא את זה גם לעונה הבאה, שנבוא עם כל המוטיבציה ועם היכולת שאנחנו מציגים היום. אני סומך על רוני לוי שנעשה את זה. הייתה עונה לא טובה, לפחות בחצי הראשון שלה, אבל החצי עונה השנייה היה קצת יותר טוב. זו הייתה עונה מבולבלת, לא מובנת, אבל בסופו של דבר עברנו את זה בשלום ואנחנו עם הפנים קדימה".

על התחושות של היציאה מהתחתית אמר הרוש: "זה נכון שיש הרגשה טובה בקבוצה, גם הקהל מרגיש את זה והוא לא סתם שר לנו 'האימפריה עוד תחזור'. נגררנו למצב הזה, לא רצינו להגיע לפה, אבל הצלחנו לצאת מזה בסופו של דבר. אנחנו מציגים יכולת טובה מאוד, כדורגל יפה, הקהל נהנה ואנחנו נביא את זה גם לעונה הבאה".

לגבי עתידו באופן אישי, ובנוגע לדיבורים על כך שבמידה שגאידמק לא ישקיע ייתכן שהוא ייאלץ להימכר לקבוצה אחרת בחו"ל או אפילו בארץ, אמר השוער:"כל עוד אין הצעות, אני רואה את עצמי רק בבית"ר ירושלים. אם פיני זהבי ימצא לנכון להוציא אותי לאירופה אני אשמח, אבל הראש רק בבית"ר. אני לא יודע אם יש הצעות כי זה לא מגיע אלי ואני לא רוצה להתעסק בזה. אני לא יודע אם זה יהיה רלוונטי בכלל לגבי קבוצות בארץ, כי אני כל כך אוהב את המועדון הזה. גדלתי פה, ולא נראה לי שאני אעזוב".

אלירן דנין עשוי להגיע לבית"ר

רוני לוי אומנם מרוצה מתפקודו של אבי ריקן ובונה עליו לעונה הבאה, אך יחד עם זאת המאמן מעוניין בתחרות בריאה על כל תפקיד ומעוניין במגן שמאלי נוסף. חיים מגרלשווילי, שגם בו הביעה בית"ר התעניינות, נראה יקר מדי בשלב זה, ואם וכאשר יאשר גאידמק את תקציב הקבוצה לעונה הבאה, השם שעלה בבית"ר בימים האחרונים הוא של אלירן דנין, ששיחק בבית"ר בשש העונות האחרונות, למעט כמה חודשים שהעביר במכבי חיפה, במכבי פתח תקוה ובהפועל כפר סבא. דנין השתלב מצוין בבית"ר, וקיבל יחס של שחקן בית לכל דבר על אף שהגיע מטוברוק כשהיה צעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully