וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת תיכנס למו"מ עם טל מעבי

1.5.2011 / 10:16

אלירן דנין לא ימשיך. מסתמן: סנסוני, מרינקוביץ' ומאנצה ישוחררו עוד השבוע בגלל שהקבוצה הבטיחה את המקום השביעי

לאחר שהבטיחה את המקום השביעי, במכבי פתח תקוה פותחים בתוכניות לעונה הבאה. הקבוצה תיכנס בימים הקרובים למשא ומתן עם מגן מכבי נתניה, טל מעבי, במטרה להחתימו כבר עכשיו. ההתעניינות במעבי מגיעה במסגרת תכנית המהפך, עליה פורסם בוואלה! ספורט, והיא כוללת את שחרורו של המגן אלירן דנין, יחד עם שחקנים בכירים ישראלים נוספים. ייתכן שקובי גנון ימשיך לעונת פרישה במועדון. כפי שכבר פורסם, מורד מגמאדוב רוצה להמשיך במועדון אך שם החליטו שיתלה את הנעליים בתום העונה.

שחקנים בכירים כמו יוסי אופיר ומיכאל זנדברג, שמחזיקים באופציה לעונה הבאה, צפויים גם הם לעזוב. התכניות לעונה הבאה, יש לציין, מתחילות עוד בטרם מינתה הקבוצה מאמן לעונה הבאה. על פי גורמים בכירים במערכת, אלי כהן לא יגיע בגלל שהמדיניות של המועדון אינה תואמת את רצונותיו של המאמן.

בינתיים, מסתמן כי הקבוצה שהכניסה לקופה שלה 600 אלף שקל, תשחרר עוד השבוע את שלושת הזרים שלה. כזכור, במסגרת המהפכה הוחלט עוד לפני כחודש לשחרר את איבאן מאנצה שמקומו יגיע שוער אחר, ישראל או זר, שיתחרה עם רובי לבקוביץ', סבסטיאן סנסוני ונבוישה מרינקוביץ'. לגבי ג'ו ביזרה, אין שום שינוי בתוכנית. הבלם לא מוכן בינתיים לקצץ בשכרו ובמצב העניינים הזה הוא יעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully